Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
38 komentara

Vipnet optikom pokrio više od 400.000 hrvatskih kućanstava

Vipnetovi korisnici lani su pogledali više od 51.335 godina na VipTV-u, a istraživanje je pokazalo kako 60 posto ljudi u Hrvatskoj pred televizorom provede od 1 do 3 sata dnevno

Foto: Vipnet
38 komentara

Uoči 17. rođendana Vipnet je otkrio kako su dosad vlastitom optičkom infrastrukturom pokrili više od 400.000 kućanstava, što je više od dva puta više od njihovog glavnog konkurenta. Njihova optičko-koaksijalna mreža (HFC) prostire se na više od 600 kilometara, ali Vipnet planira nastaviti s razvojem vlastite fiksne mreže koja bilježi velik rast. 

- Nastavkom snažnih investicija u razvoj fiksne mreže, nastavljamo pomicati granice i ostvarivati sve veći uspjeh s najraširenijom optičko-koaksijalnom  mrežom (HFC), mrežom sljedeće generacije, koja je prije svega, prilagođena potrebama krajnjeg korisnika - poručili su iz Vipneta naglasivši da su njihove usluge nove generacije dostupne za 1,5 milijuna stanovnika Hrvatske. Više od 60 posto korisnika Vipneta zadovoljno je brzinom, jačinom i stabilnošću Wi-Fi veze, no prelazak na optiku taj će postotak zasigurno dodatno podići.

Upravo su oni tijekom prošle godine pogledali više od 450 milijuna sati na VipTV-u - odnosno čak 51.335 godina. U isto vrijeme su na razgovore potrošili više od 300 milijuna minuta i skinuli više od 100 milijuna GB podatkovnog prometa te posudili 150.000 filmova u videoteci. 

Istraživanje na korisnicima fiksnih usluga u Hrvatskoj pokazalo je da skoro polovica ispitanika ima jedan televizor kod kuće, a više od 60 posto nas gleda televiziju između 1 i 3 sata dnevno. Informativni sadržaj preferira polovica ispitanika, a koliko obožavamo sport pokazuje i činjenica da bi 81 posto ljudi bilo spremno koristiti pay per view uslugu za gledanje utakmica ili sportskih usluga. 

Zahvaljujući brzim mobilnim mrežama i fiksnom internetu sve su raširenije razne usluge TV za van, a na taj način uglavnom na mobitelima i tabletima gledamo serije, filmove i sportske emisije i to gotovo svugdje, kod kuće, u javnom prijevozu ili na odmoru. 

Foto: Vipnet

Brzina internetske veze presudni je faktor u procjeni kvalitete neke usluge za čak 57 posto korisnika, a tek potom s 26 % slijede minute poziva koje su nam uključene umjesečni paket. Vipnet navodi da je u trenutku provođenja istraživanja čak 88 posto ljudi razmatralo odabir barem jedne fiksne usluge, a većinom ćemo se odlučiti za pakete u odnosu na pojedinačnu uslugu. Istraživanje je tako otkrilo da 64 posto ljudi preferira kombinaciju interneta, televizije i telefona ili fiksnih i mobilnih usluga u paketu. 

Skoro tri četvrtine ljudi na internet se spajaju preko ADSL-a, a 80 posto ljudi koristi ga za čitanje vijesti te slušanje glazbe i aktivnosti vezane uz posao. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message