Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Vipu rasli mobilni prihodi, u fiksnom segmentu za 17,9 %

Ostvaren je rekordan rast korisnika fiksnih usluga, a broj fiksnih linija porastao je za gotovo 50 %. Vipnet bilježi porast prihoda u fiksnom segmentu za 17,9 %

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

U prvih devet mjeseci Vipnet stabilizira sve ključne financijske pokazatelje. Ukupni prihodi smanjeni su za 2,7 % i iznose 274.7 milijuna eura, prvenstveno zbog slabije prodaje mobilnih uređaja i prihoda od interkonekcije, ali oba segmenta imaju niske margine s minimalnim utjecajem na EBITDA-u. U prvih devet mjeseci EBITDA je smanjena za 9,2% i iznosi 67.2 milijuna eura prvenstveno zbog tri puta većih naknada za uporabu radijske frekvencije uvedenih 2014. godine. Međutim, ako promatramo zasebno treći kvartal, EBITDA je u odnosu na isto razdoblje rani porasla za 0,1 % zahvaljujući boljem tržišnom nastupu i pozitivnim učincima transformacije kompanije.

Iako je ukupan broj korisnika u mobilnoj mreži u prvih devet mjeseci manji za 1 % te iznosi 1.8 milijuna, mobilni prihodi bez interkonekcije u prvih su devet mjeseci porasli za 2,1 %. Broj pretplatnika povećan je za 2,9 %, dok je prosječan prihod po korisniku (ARPU) povećan za 3,1 % i iznosi 11.8 eura.

Broj kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge u prvih devet mjeseci porastao je na 273.5 tisuća, što je 28,8 % više u odnosu na prvih devet mjeseci 2014. godine. Istovremeno, u prvih devet mjeseci prosječni prihod po liniji (ARPL) povećan je za 2,5 % i iznosi 21.9 eura. Broj fiksnih broadband linija u odnosu na isto razdoblje lani porastao je na 48,2 %, dok je broj fiksnih glasovnih linija porastao za 35,5 %. S kombinacijom kabelske televizije, IPTV-a i satelitske televizije, Vipnet je ostvario porast broja TV korisnika za 14,6 %. Sveukupno, u prvih devet mjeseci Vipnet bilježi porast prihoda u fiksnom segmentu za 17,9 %.

U prvih devet mjeseci 2015. godine Vipnet je investirao 34.7 milijuna eura, uglavnom u širenje mreža nove generacije u mobilnom i fiksnom segmentu.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message