Ekološki osviješteni kupci spremno će zagristi za ovaj Yaris, no zbog cijene neće pokrenuti hibridnu revoluciju. Dizeski Yaris je podjednako štedljiv i mnogo povoljniji
Vozili smo: Toyota hibridom sada napada i gradsku klasu
Toyota, pokretač trenda hibridnih automobila proširila je svoju ponudu. Njihove hibridne snage sada zastupa i Yaris kojeg smo upoznali u Amsterdamu. Ovo je prvi potpuno hibridni automobil u gradskoj klasi, a Toyota od njega očekuje vrlo dobre rezultate. Konkretno već iduće godine svaki peti prodani Yaris trebao bi biti Hybrid.
No u Hrvatskoj o najavljenom prosjeku Toyota može samo sanjati zbog cijene više od 155 tisuća kn. Yaris se hvali potrošnjom od 3,5 litara, te rekordno niskom emisijom CO2 od samo 79 g/km. Vozeći okolicom Amsterdama mi smo trošili 4,5 litara. Benzinski motor iz Yarisa ima 1,5 litara te razvija 74 KS. Uz njega posao obavlja i električni motor od 60 KS. Ukupna snaga sustava iznosi 100 KS. To je dovoljno da Yaris Hybrid od 0 do 100 km/h ubrza za 11,8 sekundi i postigne maksimalnu brzinu od 165 km/h. Novi Yaris Hybrid na Hrvatsko tržište dolazi krajem ljeta.
Poput Priusa
Yaris Hybrid na trenutke vozi samo na struju, ponekad samo na benzin, a kada je to potrebno koristi i oba motora.
Dizajnerske promjene
Prednji dio je promijenjen zbog bolje aerodinamike a tu su i upadljiva dnevna i stražnja led svjetla.