Obavijesti

Tech

Komentari 43

Zaboravite pomodne SUV-ove, najbolja Kia je nova Optima

Zaboravite pomodne SUV-ove, najbolja Kia je nova Optima
7

Isprobali smo redizajniranu luksuznu korejsku limuzinu s vrhunskom opremom, dobrim motorom i odličnim mjenjačem

VIDEO

U klasi koja ne raste već godinama i u kojoj suvereno vlada Passat, drugim proizvođačima je teško napraviti iskorak. Pogotovo ako dolaze iz Koreje. 

Zato je i Optima u drugom planu iako je u potpunosti zaslužila da bude u samom vrhu klase. Bez pretjerivanja, rijetko koji automobil je izrađen s toliko osjećaja za sve što je vozaču potrebno da mu bude savršeno u ovakvom tipu automobila. Naravno, u limuzini dugačkoj gotovo pet metara ima obilje prostora, kako na stražnjim sjedalima, tako i u prtljažniku. To nije neka vijest, no ovakvo obilje serijske opreme, i to u paketu koji nije ni najbogatiji rijetko tko očekuje.

kia_optima

Optima oduševljava luksuznim materijalima, vrhunskom izradom, ali i funkcijama koje su još prava rijetkost u modernim autima. Optima, primjerice, ima WiFi i bežično punjenje mobitela, sam koči i ubrzava uz radarski tempomat, pali i gasi duga svjetla te još mnogo toga. Oduševljava i audio sustav kojem nema premca u klasi, izuzmemo li premium marke i njihove ekstremno skupe doplate tipa Bang & Olufsen. Za zvuk je u Optimi zadužen prestižni harman/kardon, audiosustav ima 590 W i deset zvučnika te pretvara Optimu u pokretnu koncertnu dvoranu ili putujući disko, a serijski je i u nižim razinama opreme.

kia_optima

Za pogon Optime zadužen je 1,7-litarski dizelski motor sa 141 KS. Njegov veliki minus je psihološki efekt koji kod potencijalnih kupaca ostavlja “samo 1,7 litara obujma”, no pravih minusa nema. Izuzetno je tih i kultiviran te Optimi daje sasvim solidne performanse. Ubrzanje do 100 kilometara na sat traje 10,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 203 km/h. Još jedna dobra strana auta je automatski mjenjač sa sedam brzina i dvostrukom spojkom koji radi munjevito i gotovo neprimjetno.

U vožnji je Optima izuzetno udobna, no ne buni se ni na agresivni stil vožnje, dok je upravljač vrlo izravan i komunikativan. I za kraj još jedan plus. Za razliku od većine modela Kije, koji su danas na razini konkurencije, Optima je još osjetno povoljnija od Passata i društva. Tih 267.724 kune je mnogo, no to je od 20 do 50 tisuća kuna jeftinije od podjednako opremljenog konkurentnog europskog ili japanskog modela.

kia_optima
TVORNIČKI PODACI
masa: 1605 kg
dimenzije: 486x186x147 cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 104 kW/141 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 10,6 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja: 4,4 l /100 km
cijena: 267.724 kn (testni model)   264.490 kn (bez doplata)

testirana  Kia Optima 1,7 CRDi Business DCT u opremi ima tempomat s automatskim održavanjem razmaka, WiFi sustav, Harman/Kardon audio, bežično punjenje mobitela, dodirni zaslon 8” s navigacijom, 18” naplatke...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 43

VIDEO

'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'
INTERVJU S ROBERTOM HROMALIĆEM

'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'

Plus+ Nakon kraha slastičarnice u Zagrebu, svoje znanje i rad je okrenuti prema turizmu, pa mu je stalna destinacija postala Dubrovnik. U Zagrebu je publika premala da bi se tamo prakticirao inozemni model, smatra

Bilić ostao bez opcija: Gattusa ne može smijeniti, ostavkom bi priznao da je Kalinić u pravu...
ŠTO SLIJEDI U HAJDUKU?

Bilić ostao bez opcija: Gattusa ne može smijeniti, ostavkom bi priznao da je Kalinić u pravu...

Plus+ Smjena Gattusa praktički je nemoguća jer bi izazvala bunt navijača. A kako Bilić namjerava voditi klub s narušenim autoritetom i povjerenjem, kad ne priča s trenerom, igrači znaju što je govorio o njima i koga je sve želio potjerati...?
Trener Edo nam otkrio: 'Kćerima dajem da sve probaju. Cenzura i restrikcija su put u propast...'
O OBITELJI, ŽIVOTU NA VAGI I KARIJERI

Trener Edo nam otkrio: 'Kćerima dajem da sve probaju. Cenzura i restrikcija su put u propast...'

Trener Edin Mehmedović petu sezonu zaredom vodi kandidate ‘Života na vagi’ u borbi za bolju budućnost. ‘Puno je to, nisam ni sanjao da bi mogao toliko dugo trajati na projektu’, kaže