Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
3 komentara

Znanstvenici otkrili novu vrstu ljudi na jugu Sibira

DNK kod četvrte izumrle ljudske vrste hominida znanstvenici sa instituta Max Planck identificirali su iz kosti malog nožnog prsta iz spilje Denisove

AFP
Foto: AFP
3 komentara

Ruski i njemački znanstvenici otkrili su novu vrstu hominida koji je živio kada i moderni ljudi i neandertalci, prije 30.000 do 48.000 godina. Rusi Mihail Šunkov i Anatolij Derevianko 2008. godine pronašli su kost malog prsta u spilji Denisovi i obavijestili kolege u institutu Max Planck u Leipzigu. Otkriveni hominid izgubljena je linija predaka ljudskog roda. Analiza mitohondrijske DNK pokazala je da je genetski kod jako sličan onom današnjeg čovjeka, ali ipak različit. Dosad se znalo da su preci čovjeka bili neandertalci i homo sapiensi koji su živjeli prije 40.000 godina. Na otoku Floresu u Indoneziji 2003. pronađeni su ostaci malog čovjeka za kojeg smatraju da je treća ljudska vrsta. Hominid iz spilje Denisove upućuje na četvrtu izumrlu ljudsku vrstu. Otkriće su nazvali X-žena. Stručnjak za evolucijsku antropologiju Terence Brown rekao je kako će ovo otkriće biti povod za podrobnije proučavanje povijesti ljudskog postojanja u Euroaziji, piše Time.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu