To je to što me zanima!

croenergo.eu prvi portal s oznakom Green Superbrands

Tržišna marka croenergo.eu - energija i okoliš na jednom mjestu, ujedno istoimeni portal stekao je status Superbrands Green Croatia 2014.
Vidi originalni članak

Green Superbrands je nova oznaka koju dodjeljuje Superbrands organizacija. Green Superbrands oznaka predstavlja nov i inovativan način preporuke marke kupcima, koji su sve više osviješteni u pogledu očuvanja okoliša i društvene odgovornosti. Uz postojeću oznaku Superbrands uveden je dodatni kriterij ekološke odgovornosti. Green Superbrands mogu dobiti samo brendovi sa visokom ekološkom sviješću.

"Ovo je još jedan uspjeh naše jasne vizije i usmjerenosti ka popularizaciji i razvoju hrvatskoga zelenoga gospodarstva. U rujnu 2013. godine, samo 1,5 godinu od svojeg utemeljenja, naša je tvrtka okončala postupak uspostave sustava upravljanja kvalitete prema normi EN ISO 9001:2008. 

Tvrtka je prva na razini Europske unije uspostavila i primjenjuje sustav upravljanja kvalitete za 'Pružanje usluge integriranih rješenja i platformi za popularizaciju, rast, razvoj i konkurentnost zelenog gospodarstva te konzaltinga na području financiranja zelenih investicijskih projekata na domaćoj i međunarodnoj razini'. 

Vjerujem kako je značajan dio poslovne javnosti upoznat s time da je Energo Media Servis idejni začetnik i vlasnik GREEN MARK oznake koja se u svojoj osnovi bitno razlikuje od Green Superbrandsa te si oznake međusobno ne predstavljaju konkurenciju na tržištu. Iznimno nas raduje mogućnost korištenja i isticanja oznake Green Superbrands te činjenica da je javnost prepoznala zeleni put portala croenergo.eu i tvrtke Energo Media Servis. 

Dodjelom Green Superbrands se još jednom potvrdila razlikovnost naših projekata od standardnih tržišnih priča te sam uvjeren kako ćemo daljnjim radom postići ono za čim najviše težimo - nove investicije i zapošljavanja", istaknuo je Tomislav Marjanović, osnivač i vlasnik Energo Media Servisa.

Superbrands organizacija je međunarodna nezavisna organizacija koja dodjeljuje oznaku "Superbrands". Ona ima podružnice u 88 zemalja diljem svijeta. Princip rada i dodjeljivanja oznaka "Superbrands" jedinstven je na tržištu. Vodeći stručnjaci iz raznih područja i kupci ocjenjuju najbolje brandove za određenu grupu proizvoda.

Green Superbrands je nagrada tvrtkama koje iskazuju visoku ekološku svijest i skrbe se za okoliš i samo takve tvrtke zaslužuju to vrijedno zeleno priznanje. Kriteriji za dodjeljivanje oznake Green Superbrands su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost, emocionalni naboj i ekološka odgovornost.

Više o temama vezanim za energetiku i održivost potražite ovdje.

Idi na 24sata