To je to što me zanima!

Hrvati zgroženi reklamom o brisanju suza nakon utakmice: 'Ovo je dno dna, srami se Nivea'

Sličnu marketinšku strategiju imali su i za Maroko, ali uz znatno drugačiji opis...
Vidi originalni članak

Poznati njemački brend Nivea na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu. Tvrde kako ona briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom.

Reklama je posebno naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu.

- Briše sve, ali ne i suze - piše u opisu reklame.

Sličnu strategiju imali su i za Maroko, ali uz drugačiji opis.

- Briše sve, ali ne i naslijeđe - napisali su iz Nivee.

- Ovo je sramota, više nikad neću koristiti taj brend - samo je jedan u nizu komentara ispod objave na Instagramu.

Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom 'cancelled', svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.

- Ovo bi trebala biti dobra PR fotografija? Razmislite ponovo - napisala im je Eni Šukunda.

- Ako je ovo vaša marketinška strategija, gdje su ostale zemlje? Gdje je Španjolska? - upitao se jedan komentator.

- Ovo je dno dna. Mi smo ponosni na našu reprezentaciju - dodao je drugi.

 

Idi na 24sata

Komentari 124

  • Pešekan1 16.12.2022.

    Niveu ne kupujem jer je to prosječni brend i poluproizvod a njemci nek se brinu o svojoj reprezentaciji koja im je sramota!

  • Skychaser 16.12.2022.

    Stvarno provokativno i odvratno.Čudim se da je jedan velik brand kao Nivea mogao sebi to dopustiti. Sigurno neće više kupovati njihove proizvode.

  • bjezidokmozes.1 16.12.2022.

    Kako možete govoriti u ime svih Hrvata?

Komentiraj...
Vidi sve komentare