To je to što me zanima!

Služba za korisnike je stavila 20 sati na čekanje

Kako bi prijavila kvar i nedolazak naručenog majstora u novi stan, Britanka je nazvala službu za korisnike, koja joj je satima puštala glazbu
Vidi originalni članak

Hannah King (51) iz britanske pokrajine Wales nazvala je broj korisničke službe za probleme vezane uz telekomunikacije. Britanka se tek uselila u novi stan i platila novu telefonsku liniju koju nitko nije došao priključiti. Operater joj je rekao da pričeka trenutak te je stavio glazbu da svira, koju je na kraju slušala punih osam sati. Nakon toga je Hannah napokon odustala. Sljedeći dan je pokušala iznova dobiti nekog od odgovornih osoba, no operater ju je opet stavio na čekanje, i to na dodatnih osam sati. Međutim, strpljiva Britanka nije odustala pa je drugi dan nazvala nešto ranije. Taj pokušaj se pokazao neuspješnim jer je iznova stavljena na čekanje, no ovaj put je izdržala četiri sata. - Bila sam tako frustrirana i ljuta da sam se rasplakala od muke. Pa to je služba za korisnike koja bi trebala pomoći, a ne obrnuto. To im je posao - uzrujano je izjavila žena. Glasnogovornica britanskih telekomunikacija priznala je da je došlo do problema u spajanju poziva koji će se u što kraćem roku dovesti u red. Također je uputila najiskrenije isprike strpljivoj gospođi King.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare