To je to što me zanima!

Tiha noć 1914.: Duh Božića je utišao puške i pomirio vojnike

Britanski trgovački lanac snimio je ambicioznu božićnu reklamu koja je temeljena na stvarnim događajima iz Prvog svjetskog rata i kratkim prijateljstvom suparnika
Vidi originalni članak

Reklama je snimljena u suradnji s Britanskom kraljevskom legijom koja predstavlja i zalaže se za prava pripadnika vojnih snaga. S obzirom na nedavno obilježavanje stote godišnjice početka Prvog svjetskog rata , reklama je inspirirana jednim stvarnim događajem iz tog rata.

Naime, za Božić 1914. godine vojnici Britanije i Njemačke nakratko su prestali s borbama kako bi razmijenili poklone i zaigrali nogometnu utakmicu na terenu okruženom rovovima. Sve do danas ta je priča ostala primjerom ljudske dobrote, čak i u vrijeme krvavog rata.

Čokolada koja se pojavljuje u reklami u trgovinama Sainsbury prodaje se za jednu funtu i svi prilozi od prodaje biti će donirani u humanitarne svrhe.

Prije nekoliko dana još je jedan britanski trgovački lanac - John Lewis - također objavio svoju božićnu reklamu.

Idi na 24sata

Komentari 18

  • otilliaOS33 14.11.2014.

    previše lijepo da bi bilo istinito, nažalost....no to je samo reklama....neka se ovako što proširi u realnom, stvarnom svijetu i neka potraje vječno, ne samo na Božić.....zvuči kao utopija, znam.

  • Rumpel Stiltskin 14.11.2014.

    Najbolji primjer licemjerja,prvo malo se ubijamo pa se malo grlimo pa opet ubijamo,hahaha

  • duje912 14.11.2014.

    joj opet neka utopijska reklama koja se kosi sa svim zakonima fizike....

Komentiraj...
Vidi sve komentare