Britanski trgovački lanac snimio je ambicioznu božićnu reklamu koja je temeljena na stvarnim događajima iz Prvog svjetskog rata i kratkim prijateljstvom suparnika
Tiha noć 1914.: Duh Božića je utišao puške i pomirio vojnike
Reklama je snimljena u suradnji s Britanskom kraljevskom legijom koja predstavlja i zalaže se za prava pripadnika vojnih snaga. S obzirom na nedavno obilježavanje stote godišnjice početka Prvog svjetskog rata , reklama je inspirirana jednim stvarnim događajem iz tog rata.
Naime, za Božić 1914. godine vojnici Britanije i Njemačke nakratko su prestali s borbama kako bi razmijenili poklone i zaigrali nogometnu utakmicu na terenu okruženom rovovima. Sve do danas ta je priča ostala primjerom ljudske dobrote, čak i u vrijeme krvavog rata.
Čokolada koja se pojavljuje u reklami u trgovinama Sainsbury prodaje se za jednu funtu i svi prilozi od prodaje biti će donirani u humanitarne svrhe.
Prije nekoliko dana još je jedan britanski trgovački lanac - John Lewis - također objavio svoju božićnu reklamu.