To je to što me zanima!

Kako organizirati odličan poslovni, božićni domjenak?

Blagdansko raspoloženje je opuštenije, što nam daje idelanu priliku da bolje predstavimo tvrtku, uslugu, ili pak zahvalimo zaposlenicima i poslovnim partnerima
Vidi originalni članak

Bilo da organizirate privatni ili poslovni božićni domjenak, svrha božićnih domjenaka jest da se svi malo opustimo i zabavimo. 

Blagdansko raspoloženje je uvijek opuštenije i ljudi su općenito mnogo više naklonjeni jedni drugima, što nam daje idelanu priliku da bolje predstavimo  tvrtku ili uslugu, ili pak zahvalimo zaposlenicima i poslovnim partnerima. U takvim okolnostima, više ćemo pričati o nekim općenitijim stvarima nego o poslu, ali i dalje nam ostaje dovoljno prostora za sklapanje potencijalnih poslovnih suradnji i ostavljanju boljeg dojma. No, kako ne biste pribjegli zamci organizacije poslovnog domjenak koji nalikuje skoro svakom kojem ste prisustvovali, raspirite maštu jer čak i uz manji budget možete organizirati party za pamćenje!

Na što treba pripaziti?

Ukoliko pripremate privatni, obiteljski, blagdanski domjenak, pretpostavka je da pozivate goste koji su vam dragi i prisni, te će utoliko i organizacija samog događanja biti puno jednostavnija. No, ukoliko vas je „zapala“ ta čast da organizirate poslovni domjenak, posao je ipak malo teži. 

Pri organizaciji poslovnog domjenka, treba pripaziti na par stvari, prvenstveno da vam se ne dogodi da događaj, umjesto po dobroj organizaciji, postane tema prepričavanja o lošoj hrani, katastrofalnom ozvučenju i slično.  Stoga na organizaciju takvih događanja treba gledati kao na organizaciju kazališne predstave, a to znači da je vam je nužno potreban detaljan  plan i scenarij. 

Scenarij uključuje satnicu događaja, popis uzvanika, svrhu događaja, stil odijevanja, broj i tip novinara (tiskani, elektronički), lokaciju događaja, imena sudionika i njihove funkcije sa sažetkom njihovih prezentacija, dnevni red sa satnicom zbivanja iz minute u minutu, simulaciju pitanja koja bi mogli postaviti mediji i publika te moguće odgovore.

Od kuda početi?

Prvi  korak svakako  je odrediti budget i glavnu temu događaja, iako je to božićni party, trebalo bi sagledati širu sliku i odrediti svrhu organizacije događanja, ciljeve koje kompanija želi ostvariti i naposlijetku dojam koji želi stvoriti, a sve u prihvatljivim financijskim okvirima.

Drugi korak je okvirno određivanje broja uzvanika. Taj podatak je bitan zbog rezervacije prostora u kojem ćete organizirati druženje. Ukoliko božićni domjenak radite u prostoru tvrtke, posao je malo jednostavniji, no i tu će vam ova brojka dosta toga određivati. 

Treći korak jest utvrđivanje rokova za različite elemente događaja: precizirati rokove do kojeg moraju biti spremni  govori predstavnika tvrtke, datum do kojega treba poslati pozivnice, ukoliko zovete i predstavnike medija, potrebno je odrediti  i rok do kojega vas sedma sila mora izvjestiti o svojim potrebnim potrebama ( platforme za TV kamere, kablovi, telefoni, računala i slična oprema za novinare). Također, nužno je organizirati redovne sastanke sa svim članovima tima koji su uključeni u organizaciju događaja kako bi se uvjerili da sve zadaće teku po planu. 

Ukoliko ste se odlučili domjenak organizirati u restoranu, četvrti korak je kontaktirati restoran, dogovoriti sastanak te odabrati menu.  

Peti korak je onaj najzabavniji i onaj koji će zaokružiti cijelu priču samog eventa, ali i onaj koji će obilježiti večer kao uspješnu ili neuspješnu, a to je – angažiranje zabavljača. Vrsta izvođača ovisi o tome želite li sofisticiranu večeru na kojoj će uzvanici uživati u čaši šampanjca uz laganu glazbenu podlogu ili se rasplesati uz dobar band i dj-a ili možda čak iza ponoći pozvati harmonikaše. U svakom slučaju, obratite pažnju na profil uzvanika!

Korak šest je pratiti realizaciju prijašnjih pet koraka :)

Korak sedam je obavezan! Budite dobro raspoloženi, zaplešite i zapjevajte ukoliko se stvori prilika, ali u granicama dobrog ukusa.

Da li ipak kontaktirati profesionalca?

Ukoliko niste u potpunosti sigurni u svoje organizacije sposobnosti, ili pak ne znate od kuda biste krenuli, ili je premalo vremena i nemate toliki tim oko sebe, odgovor je DA! 

Tim restorana Gastro Globus, već je dugi niz godina poznat po vrhunskoj organizaciji kako poslovnih domjenaka tako i obiteljskih događanja, prije svega vjenčanja, te je idealan partner tvrtkama u organizaciji poslovnih domjenaka, kako u prostorima tvrtke tako i u samom restoranu. Svjesni da je gastronomija ne samo pripremanje hrane, već umjetnost koja se stalno razvija, budno prate svjetske gastro trendove i želje svojih gostiju kao stalnu inspiraciju.  

Restoran & catering Gastro Globus, smješten na Zagrebačkom  Velesajmu,  raspolaže s više dvorana, te je prostor koji se veličinom i prozračnošću te bojama ambijenta može prilagoditi svakoj tematici događanja,  a u kojima mogu ugostiti do 1.500 vaših gostiju, te posjeduje i vlastiti parking.

 U restoranu  gosti mogu uživati u vrhunskoj gastronomskoj ponudi domaće kuhinje te mnogim specijalitetima i vrhunskim vinima. Tim Gastro Globusa pomoći će vam u organizaciji samog eventa, potrazi za zabavljačima, te osmisliti događanje baš po mjeri vaše tvrtke i vaših poslovnih partnera a kako biste na kraju još jedne poslovne godine u ugodnom društvu predstavili tvrtku u najboljem svijetlu.

Ukoliko  domjenak želite organizirati u prostoru tvrtke,  catering „ekipa“ Gastro Globusa ,  u mogućnosti je osigurati sve potrebne elemente kako bi vaš event protekao u najboljem redu, od inventara  - ugostiteljske opreme, šankove, stolove, garniture;  osoblje;  zabavni  program - DJ,  bend, hostese do gastronomske ponude o kojoj će se još dugo pričati. Jer, ljubav za kulinarstvo najrijeđi je i najfiniji začin…, a toga im nikada ne nedostaje!

Uz tim Gastro Globusa  se možete opustiti jer će za vas organizirati božićni domjenak kakav će se pamtiti!

Za sve rezervacije i dogovore oko BOŽIĆNIH DOMJENAKA kontaktirajte GASTRO GLOBUS na  telefon 01/ 655 43 77 , 091 1071 033 ili na mail info@gastro-globus.hr

Idi na 24sata