To je to što me zanima!

Alexandre Arnault: Nisu sve skupe stvari ujedno i luksuzne

Alexandre Arnault, sin jednog od najmoćnijih likova u svijetu mode i vlasnika carstva LVMH, smatra da kategorija luksuznih proizvoda nije isključivo vezana uz cijenu
Vidi originalni članak

- Danas kompanije skupu robu, modne dodatke, pa čak i kreme, često prozivaju luksuznim, no to nije baš tako jednostavno. Brend mora stvoriti dodatnu vrijednost proizvodu te je to osnovni uvjet da proizvod ima predznak – luksuzan - smatra Arnault mlađi i vlasnik brenda putnih torbi Rimowa.

Cijena više nije smjernica jer svjedoci smo niza proizvoda koji imaju visoku cijenu, no neopravdano. Način na koji brendovi definiraju cijenu je, naravno, u odnosu na materijal, dizajn i tehnološku obradu, no ako puno ulažu u marketing, predmet će kao takav automatski biti izuzetno skup.

- Ako za sebe kažete da ste luksuzni, vi to niste. Prodavačima skupih stvari često je zabranjeno uopće koristiti taj naziv za proizvod, već moraju isticati kvalitetu, tradiciju i majstorsku izradu – komentirao je biznismen Jacques-Olivier Chauvin.

Moda je biznis i lako je staviti visoku cijenu, iako ona nije opravdana. Lako ćemo se uvjeriti da mnogi brendovi imaju odličan proizvod i dodatnu vrijednost na njega, a nemaju nužno ekstremno visoke cijene.

- Ljudi danas sami za sebe odlučuju što je za njih luksuz. Ako je to za vas nešto posebno, onda je za vas cijena opravdana, bez obzira kolika ona je - istaknuo je kreativni direktor kompanije Montblanc, Zaim Kamal.

S druge strane, ultra skupi materijali i ručna izrada podižu cijenu proizvoda, a to vidimo najviše na području modnih dodataka i torbica koje koštaju i oko 100.000 kuna. Iako, neki modeli drže cijenu godinama i više su investicija nego predmet u kojemu ćemo nositi svoje vlažne maramice i mobitel.

Ako je proizvod trenutni hit i ujedno jako skup, za zaključiti je da će uskoro izaći iz mode i njegova cijena nije opravdana. Skupa klasika se isplati onima koji investiraju u modne dodatke i slavne torbice te na primjer – Burberry trench kaput koji također drži cijenu.

Alexandre Arnault odrastao je u svijetu skupih stvari i u novije vrijeme sve se više okreće predmetima koji imaju posebnu vrijednost, kao na primjer torbama koje su napravljene od tehnološki naprednog aluminija.

Scena skupih proizvoda sve je veća te se postavlja pitanje kako definirati što je od toga opravdano, a što nije te ima li smisla puno novca izdvajati za stvar koju, u nekoj sličnoj varijanti, možemo nabaviti za manje.

I svijet ljepote ide u tom smjeru, jer ako krema za 2000 i više kuna ne čini mnogo toga našem licu, njezina cijena postaje besmislena.

Svijet se kreće u smjeru ekoloških, održivih i brendova koji misle na prirodu te nemaju toliko ekstremne cijene.

Ako brend nema priču koja stvara emocije i kreira uspomene, nema dodatne vrijednosti te se vlasnici ne mogu oslanjati samo na dobar materijal i kvalitetnu izradu. Nove, mlađe generacije, koje luksuzna industrija sve više targetira, smatraju da cijena nije opravdana ako nema taj bonus, odnosno količina novaca koji moraju dati za njih ne znači da je proizvod - luksuzan.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare