To je to što me zanima!

Američki favorit Theory uvodi fina odijela u casual segment

Theory je brend koji obožava poslovna ekipa, jer njihov je stil jednostavna uredska garderoba, no u vrijeme pandemije predlaže omekšane linije odijela i pletenog minimalizma
Vidi originalni članak

Francesco Fucci, kreativni direktor kuće Theory, prije je radio za brend The Row, koji ima ultimativno minimalistički izričaj, a sličan stil prenio je i u Theory, slavan po finim odijelima bez ukrasa i detalja.

No, ove godine promjena je nužna, stoga autor uvodi mekoću, no zadržava prijašnje linije, koje su simbol američke kuće.

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim mostom Hendrix potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Crna, siva i bijela krase kreacije s dodatkom pletenine koja je hit godine, komotna je i elegantna podjednako, naročito na jednostavnim haljinama i majicama.

Hlače su bazične, no komotne, sve skupa djeluje uglađeno i fino, jer decentan izgled najveće je pravilo kuće Theory.

KORONA STYLE Dizajner Christian Siriano predstavio raskošne haljine u kombinaciji s maskama za lice

Ovaj brend aktivan je sudionik luksuznog američkog minimalizma, zastupa odijevanje po pravilima manje capsule kolekcije u kojoj se sve može međusobno kombinirati s lakoćom.

Za dodatnu udobnost, sakoi su mekši, a majice lepršave te dolaze u kombinaciji s odijelima, umjesto stroge košulje.

EKIPA SA STILOM Tjedni mode diljem svijeta ostali su bez super začina: Stylish gostiju koji stižu na revije

I kroj je nešto ležerniji, ramena su zaobljena, linije ravne, nesputavajuće.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare