To je to što me zanima!

U velikim europskim gradovima na busevima gledaju Hrvatsku

Javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, Kijeva, Brna, Amsterdama, Stockholma na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske
Vidi originalni članak

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi veliko vanjsko oglašavanje na devet ključnih emitivnih tržišta pa  tramvaji, autobusi i trolejbusi u javnom prijevozu brojnih europskih gradova na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

- HTZ provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije. Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske, navodi se u priopćenju. 

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić objašnjava da je veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini.  

- Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista, ističe Staničić, dodajući kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.

Iz HTZ-a su ujedno priopćili da su pokrenuli i milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma, a koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam.

Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.

- Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku - ističe Staničić u priopćenju. 

NEPREPOZNATLJIVA HUREM: Nekad prekrasna glumica danas izgleda kao plastična lutka

Idi na 24sata

Komentari 14

  • qita 06.05.2019.

    okej

  • Leo Archibald 06.05.2019.

    Ko to placa?

  • zippysnake 06.05.2019.

    Znate kaj?? Meni se riga od ovih oslikanih vozila javnog prevoza!!! Zato kaj nis ne vidim van kroz to zatamnjenje koje iznosi 50% pa se u tramu ili busu koji to ima preko stakala takoreci nis ne vidi, nemrem si ni novine citat , tamno je!! A i ta lova koju su dali na te skupe oglase , tesko dfa im se vrati, tko misli ic na Jadran, ici ce i bez toga!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare