To je to što me zanima!

Cure, samo budite lijepe! Dečki što želite biti u budućnosti?'

Grafičku dizajnericu Katherine Young razljutile su američke naslovnice tinejdžerskih magazina i u samo 10 minuta napravila je naslovnicu za cure kakvu smatra da bi trebala izgledati
Vidi originalni članak

Naslovnice dviju rujanskih tinejdžerskih magazina Girls' Life i Boys' Life razljutile su jednu grafičku dizajnericu. S razlogom. Dok se dečkima sugeriralo da otkriju svoju budućnost i što žele postati, curama se poručivalo da je jedino bitno da budu lijepe. Ni jednim naslovom nije se utjecalo na njihovu profesionalnu budućnost već isključivo na potrebu da zablistaju, pa čak i da se probude lijepe. Osim toga, tu su i naslovi da oduševe sve prvog dana jeseni te kako da imaju kosu iz snova. 

Dizajnerica Katherine Young (31) odlučila je pokazati kako bi trebala naslovnica za djevojke izgledati, a razmišljala je isključivo o onome što bi ih moglo oblikovati i usmjeriti u dobrom pravcuStavila je naslov 100 načina kako pomoći u zajednici umjesto 100 načina kako da zablistaš prvog dana jeseni, kako do karijere iz snova umjesto kako do kose iz snova, a na naslovnicu je stavila djevojku Oliviu Hallisey, dobitnicu nagrade Google Science Fair 2015. poručujući - ti možeš biti sljedeća. 
Njezina naslovnica, koju je kako kaže napravila za samo 10 minuta, počela se masovno dijeliti na društvenim mrežama, a roditelji su mahom komentirali da je ovo pravi primjer koliko je danas teško odgajati djevojčice. Dok se dječacima sugerira da se bave sobom i svojim interesima, djevojkama se pažnja usmjerava uglavnom na tuđi dojam o njima opterećujući ih previše s izgledom umjesto da se koncentriraju na konstruktivne stvari. Zato ni ne čudi što se već od najranije dobi počnu zamarati kilogramima i vjerovati da su nepoželjne, ružne i debele. 

- Najgori dio naslovnice mi je "Probudi s lijepa". Mislim, kakvi su to standardi koje postavljamo djeci? Biti žensko je ionako teško bez nametanja osjećaja da si nekakav promašaj zbog svog jutarnjeg buđenja - frustrirano je izjavila Young za Mic.com.

Javili su se iz magazina poručujući:

"Ponosni smo na svaku stranicu u svakom broju. Girls' Life ima dinamičnu publiku od 2,16 milijuna tinejdžera različitih strasti. Zato svaki broj obiluje temama o obitelji, prijateljstvu, zabavi, samopouzdanju, ikonama, modi, zajednici, zaljubljenosti... Ovaj važan miks razlog je zašto smo dobitnici brojnih nagrada za uređivanje i fotografiju te magazin lider među tinejdžerima od 1994." - napisao je glasnogovornik magazina za Mic.com. 
Moramo raditi bolje. Ovakve poruke su štetne i za cure i za dečke. Djevojke treba učiti da su više od lijepog lica, a i dečke tome također, zaključila je dizajnerica Young.

Idi na 24sata

Komentari 48

  • Mthesecond 17.09.2016.

    A zar ne mogu i lijepa lica s naslovnica promovirati neke vrijednosti kojih bi se mladi trebali držati...Recimo da se neka ekstra pametna cura slika u badiću s diplomama i da piše o svojim dosezima i marljivosti i da upućuje druge kako i što treba,kojim putem trebaju ići (usput može ići i neki njen tutorial za šminkanje i slaganje zurki,preporuka za idealnu figuru,predstavljanje njenih kulinarskih vještina,njeni recepti i upute kako naći idealnog dečka :) To bi bilo pametnije,to bi naišlo na odjek kod mladeži,ženskog svijeta,usvajale bi to (neki miks jednog i drugog,sve uklopiti u jedno) prije nego neka ˝nerd˝ naslovnica s nekom ˝nerdicom˝ i temama koje bi ih šokirale :))

  • Ines_ 17.09.2016.

    Odlična ideja i za pohvalu odrađen posao. Treba uporno rušiti ove medijske stereotipe i odupirati se američkom teroru vječne mladosti, gluposti i ljepote.

  • master152_ 17.09.2016.

    Danas djeca preskoče jedan dio djetinstva i misle da su odrasli.A nije baš tako.

Komentiraj...
Vidi sve komentare