To je to što me zanima!

Dama na čelu Lusha, mirisne i šarene "tvornice iz bajke"...

Kad je Slavica Ćaleta prije 17 godina dovela Lush u Zagreb, pripremala je svježe maske u kuhinjici iza prodavaonice, a danas vodi deset prodavaonica i manufakturu
Vidi originalni članak

Kad je Slavica Ćaleta 1996. godine otvorila prvu hrvatsku prodavaonicu prirodne kozmetike Lush u zagrebačkoj Petrinjskoj ulici, većina proizvoda dolazila je iz Engleske, a svježe kozmetičke maske Slavica je izrađivala u kuhinjici iza prodavaonice. 

Danas je direktorica hrvatske podružnice Lusha s deset prodajnih mjesta - šest u Hrvatskoj, tri u Sloveniji i jednom u Bosni i Hercegovini. Sva se kozmetika proizvodi u Strmcu nadomak Zagreba, u novoj manufakturi koja odnedavno pokriva i širu regiju. Hrvatski proizvodi izvoze se u Austriju, Italiju i Češku, a u završnici su dogovori za izvoz u Tursku, Mađarsku, Makedoniju, Rumunjsku i Bugarsku. Zagrebačka podružnica jedina je europska manufaktura Lusha izvan Engleske, i jedna od ukupno šest Lushevih u svijetu. 

- Bila je to ljubav na prvi pogled. Jednostavno sam se našla na pravom mjestu u pravom trenutku - sa smiješkom se prisjeća Slavica koja je prije 17 godina “naletjela“ na Lush u Londonu.

- Došla sam u London kako bih potpisala ugovor o suradnji s jednom kozmetičkom tvrtkom, ali sam imala vremena do sutradan pa sam šetala gradom. Ugledala sam Lush na King’s Roadu - bio je to njihov prvi, novootvoreni dućan - ušla sam i istog trena ostala očarana bojama, mirisima, svježim maskama, sapunima... Otkazala sam planirani dogovor i odlučila da moram dovesti Lush u Hrvatsku! U Lushu su bili iznenađeni; tek su se pojavili na engleskom tržištu pa još nisu razmišljali o inozemstvu. Moja im je ideja bila simpatična i smiješna, pitali su gdje je Hrvatska uopće i što bih ja zapravo radila... No odgovor je bio: dobro, idemo probati! Marc Constantine, idejni začetnik i vlasnik Lusha, tako je brižno i nježno predstavljao svoje proizvode i inovacije, to me osvojilo - priča Slavica. 

I mi se tako osjećamo dok nas vodi kroz manufakturu koja odiše slasnim mirisima.Ulazimo u prostor ispunjen živopisnim kutijama i bočicama s najraznovrsnijim biljnim esencijama i maslacima. 

U sljedećoj prostoriji Lushevi “kuhari” cijede voće u sokovniku XXL veličine i miješaju sastojke golemim štapnim mikserom, potom nailazimo na “slastičarnicu” u kojoj se kupke i sapuni proizvode u obliku sirnih kolutova, kolačića, lizalica... Sve se izrađuje ručno, a na popisu je sastojaka oko tisuću sirovina koje Lush nabavlja u Hrvatskoj i diljem svijeta.

- U Hrvatskoj nabavljamo sve svježe voće i povrće, svježe bilje (primjerice, lipu i lavandu), med, šećer, kavu, čokoladu, jadransku morsku vodu...  Surađujemo s vodećim ekoprodavaonicama i nastojimo poticati lokalnu proizvodnju. Za potrebe naših dućana donedavno smo proizvodili 70 posto ‘golih’ proizvoda bez ambalaže, a izlaskom na inozemno tržište počeli smo proizvoditi cjelokupan asortiman - kaže Slavica dodajući da će se broj od 30 zaposlenih u manufakturi vjerojatno udvostručiti. 

- Ponosna sam što naše zaposlenike i dućane britanski vlasnici Lusha ističu kao svjetski uzor i što su odlučili ulagati u hrvatsku proizvodnju. Vjerujem da radim s jako dobrim i sretnim ljudima koji imaju prigodu pokazati svoju kreativnost i vještine. Poštujemo njihovu osobnost, nije važno kako netko izgleda nego koliko ljubavi ima za posao, napredak, inovacije. 

Lush je planetarna obitelj koja živi prema načelima ekološke i društvene odgovornosti, naši su zaposlenici i ambasadori brenda koji nudi mnogo više od same kozmetike. Proizvodi su zabavni, pružaju poseban doživljaj. Sve se može kupiti u željenoj količini ‘na dekagrame’, sve ima neku priču. Ljudi su naše proizvode prepoznali kao delikatese, mnogi su s nama od prvog dana kad sam u Petrinjskoj kuhala maske. To mi grije srce - kaže Slavica kojoj u poslu pomažu sinovi. 

Igor vodi manufakturu, a Toni se bavi medijima i odnosima s kupcima. Kampanja u kojoj se ljudi preko Facebooka mogu prijaviti za radionice prirodne kozmetike toliko se svidjela engleskim vlasnicima Lusha da su je preporučili svim europskim podružnicama. 

- Lush mi je donio mnogo sreće i zadovoljstva, uspjeli smo zato što smo se poslu posvetili iskreno i jednostavno - smatra Slavica koja nakon dinamičnoga radnog dana, koji je često ispunjen savjetovanjima i putovanjima, uživa u svježe pripremljenim kozmetičkim maskama i kupkama. 

- Imam petero unuka koji dolaze k meni na pjenušavi ‘party kupanja’ s obiljem plesa i smijeha - otkrila nam je ponosna baka.

Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake srijede besplatno ekskluzivno uz 24sata!

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Momii 13.04.2013.

    imam njihov dezodorans s limunskom travom T'eo i jednostavno je savršen...

  • mila 19 13.04.2013.

    kupila sam nihov maleni šamponić za kosu..nikad lipšeg šampona u životu!!!!!!! a cili život imam dugu kosu....:) nema ih u splitu????

Komentiraj...
Vidi sve komentare