To je to što me zanima!

Hrvati za Valentinovo najviše troše na cvijeće, hotele, nakit...

Dok se u svijetu sve manje troši na cvijeće kao dar za Valentinovo, u Hrvatskoj je ono i dalje najpopularniji znak pažnje. Troši se dosta i na hotele, restorane te nakit
Vidi originalni članak

Podaci "Mastercard Love Indexa" otkrili su da Hrvati troše sve više za Valentinovo, a darove najčešće kupuju u zadnji tren, u 33 posto slučajeva. Da smo i dalje vrlo tradicionalan narod pokazuje to što se na cvijeće i dalje troši najviše novca, sve više i više iz godine u godinu - čak 78 posto više nego prije tri godine. Na hotele se odnosi 41 posto potrošnje u Hrvatskoj, na restorane 36 posto, a na nakit 19 posto. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Naši podaci pokazuju da se i dalje kupuju tradicionalni darovi - kaže Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.

Potrošnja tijekom Valentinova nije porasla samo u Hrvatskoj već u cijelom svijetu, pokazalo je to istraživanje "Mastercard Love Index" kreirano temeljem analize transakcija kreditnim, debitnim i prepaid karticama u periodu od 2015. do 2017. godine.

Usporede li se podaci iz cijelog svijeta, odlazak u restorane na romantičnu večeru čini 75 posto svih transakcija vezanih za Valentinovo. Sve popularnija su i putovanja avionom i vlakom - u usporedbi s 2015. godinom na to se troši 23 posto više, a to pak pokazuje kako ljudi sve više cijene stvaranje uspomena nego primanje ili darivanje stvari.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Cvijeće je u svijetu sve manje popularno kao dar za Valentinovo - potrošnja novca na to je, prema ovom istraživanju, u laganom padu. Od 2015. godine manja je za 3 posto. U padu je i trošenje novca na nakit za 9 posto.

Navike Hrvata se razlikuju od ostatka svijeta i kada je vrijeme kupovanja darova u pitanju, pa tako, dok mi kupujemo u zadnji tren, u svijetu su organiziraniji - najviše darova kupilo se 11. veljače dok je samo četvrtina svih transakcija obavljena na samo Valentinovo.

Ne zaostajemo za Europom

Ako se gledaju podaci za Europu, možemo reći da mi u Hrvatskoj ne zaostajemo za ostalim europskim zemljama, jer se i u njima darovi najčešće kupuju u zadnji tren. Potrošnja na cvijeće je u Europi porasla za 29 posto, a nakita pala za 5 posto. Ipak, Europljani najviše troše na hotele.

U SAD-u imaju drugačije prioritete pa je tako njima hrana najvažnija - u restoranima za Valentinovo potroše 46 posto od ukupnog broja transakcija. I Kanađani vole fino pojesti pa je i kod njih to najpopularnije (u 39 posto slučajeva).

Na Bliskom istoku su najpopularniji odlasci u hotele, što čini 41 posto ukupne potrošnje. U Aziji i na Pacifiku su sa čak 69 posto udjela u ukupnoj potrošnji najpopularniji restorani.

Idi na 24sata

Komentari 24

  • Mira B_ 15.02.2018.

    Koliko daju sebe..?

  • •☆.•*Montenegro Diamantes*•.☆• 15.02.2018.

    ..Ne znam za Hrvate, al' ovamo se najviše troši na kladionicu oćel' bit zemljotresa ili ne ..da se ne bacaju džaba pare na kondome..!..

  • cutie 14.02.2018.

    Zanimljivo kako sv. Valentina slave i Kinezi, Japanci, Iračani, Rusi, ateisti, ..... baš zanimljivo

Komentiraj...
Vidi sve komentare