To je to što me zanima!

Hrvatskoj raste popularnost: Dubrovnik i Split na vrhu liste

Dubrovniku i Splitu popularnost je na TripAdvisor u prvim mjesecima ove godine porasla 46 odnosno 41 posto, čime su u kategoriji gradova svrstani na prvo i drugo mjesto
Vidi originalni članak

Hrvatska je prema globalnom portalu za putovanja, TripAdvisor, na vrhu popisa zemalja s ostvarenim najvećim porastom pretraživanja i popularnosti u prva četiri mjeseca ove godine, od 27 posto, dok su gradovi Dubrovnik i Split na prvom i drugom mjestu po tom kriteriju, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Pozivajući se na upravo dobivene statističke podatke o ponašanju i posjetima korisnika portala TripAdvisor, iz HTZ-a u priopćenju ističu i da su gradovima Dubrovniku i Splitu popularnost i pretraživanja u prvim mjesecima ove godine porasli 46 odnosno 41 posto, čime su u kategoriji gradova svrstani na prvo i drugo mjesto.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da su to odlični pokazatelji za hrvatski turizam, pogotovo ako se zna da je, primjerice samo u travnju, više od 280 milijuna svjetskih putnika tražilo ključne turističke informacije preko TripAdvisora.

DRUGA NAJDESTINACIJA EUROPE Turistički Oscari: Hrvatska je osvojila 3 medalje u New Yorku

U kategoriji zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru iza Hrvatske je primjerice Slovenija s rastom od 22 posto, Crna Gora s rastom od 18 posto, Grčka s 12 posto, Cipar s rastom popularnosti od 11 posto.

Nakon Dubrovnika i Splita, u kategoriji gradova treći je španjolski grad Salou s rastom popularnosti od 39 posto, potom Ayia Napa na Cipru i Marmaris u Turskoj s rastom od 31 posto te španjolska Ibiza s porastom za 29 posto.

TripAdvisor je dostupan na 49 tržišta diljem svijeta u 28 jezičnih varijanti, a njegove platforme sadrže više od 760 milijuna komentara i mišljenja putnika i turista u vezi putovanja, kao i više od 8 milijuna smještajnih objekata, restorana, doživljaja, aviokompanija i drugog.

Idi na 24sata

Komentari 15

  • biberrr 04.07.2019.

    HDZ je sve uništio,sada je na redu turizam,lipanj i srpanj su totalna katastrofa,ako se čudo ne desi u kolovozu i rujnu,možemo slobodno reći da je ovo najgora turistička sezona u zadnjih desetak godina. Dobra popunjenost u predsezoni i podsezoni hotelima financijski ne može nadoknaditi financijske gubitke u ljetnoj sezoni od lipnja do rujna. Za zimmerfrai niti da govorim,tko bude imao sa normalnim cijenama popunjenost veću od 40 dana može slaviti.Ni ovi što ruše cijene 30 do 50% neće popuniti više od 60 dana!

  • audi 2.0 06.06.2019.

    Slike iz 2008.

  • muskarac 03.06.2019.

    ovo je cista laz kao i sve ostalo sta htz kaze..al moram priznat da im je ova najbolja dosada

Komentiraj...
Vidi sve komentare