To je to što me zanima!

Internet usluge koje mogu zadovoljiti svačiju taštinu

Skriveni talenti koji ne bi došli do izražaja u svakodnevnom razgovoru, mogu doći preko mreže, a može se provjeriti i kvaliteta te popularnost vlastitih statusa
Vidi originalni članak

Andy Warhol se jednom prilikom našalio i rekao da će svatko biti svjetski poznat po 15 minuta. Njegova izjava postala je realnost 90-ih godina prošlog stoljeća kada je Josh Harris pokrenuo umjetnički projekt/društvo Quiet, u kojem je život izoliranih dobrovoljaca pratilo mnoštvo web kamera. Internet je time omogućio da svatko bude zvijezda u svojoj vlastitoj drami ili komediji. 

Ljudi imaju fascinantne skrivene talente koji možda neće doći do izražaja u običnom razgovoru, ali mogu doći preko mreže, tvrdi programer Kyle Bragger.  On je pokretač internet stranice Facto koja korisnicima omogućuje da podijele slučajne činjenice o sebi, koje zatim drugi mogu komentirati i ocjenjivati. Dobra je stvar što je većina ocjena pozitivna.

Saznajte što drugi stvarno misle o vama 

 Three Words je aplikacija gdje prijatelji mogu anonimno opisati prijatelja u tri riječi za koje smatraju da mu najbolje odgovaraju. Aplikacija je dobra stvar ako ste omiljeni u društvu, ali imate li dosta neprijatelja koji vam se ne usuđuju neke stvari reći u lice, bolje je da stranicu izbjegnete. 

- Inspiraciju sam dobio jer je često vrlo teško dobiti iskreno mišljenje od drugih, a ovdje sve možete riječi kroz tri ključne riječi - kaže osnivač stranice Mark Bao. 

Kako dobiti pravi odgovor?

Prijatelji često znaju tražiti mišljenje o nekim pojmovima koje su pročitali u novinama i knjigama, a želite li saznati prave odgovore za vas je idealna stranica Quora. Na stranici koja je pokrenuta 2009. godine možete postavljati pitanja na koja vas zanimaju odgovori, a isto tako možete i odgovarati na postavljena pitanja drugih korisnika. Ipak možete saznati malo toga aktualnog u svijetu jer su mnoga pitanja usmjerena na socijalne medije kao što je Facebook.

Dosadni ili fora "tweetovi"?

Najnoviji 'tweet' koji ste objavili na  Twitteru za vas je možda umjetničko djelo, a želite li saznati slažu li se i drugi ljudi s vašim mišljenjem posjetite stranicu Who Gives a Tweet?. Ovaj alat koji su pokrenuli istraživači sa MIT-a, sveučilišta u Southamptonu i Georgia Tech-a omogućuje da vidite koliko je popularna vaša objava i je li uopće vrijedna čitanja. Bez obzira koji je ishod na kraju, bilo da ga ljudi vole ili dobijete loše kritike, ipak ćete ih prisiliti da ga pročitaju.

Alate koji su spomenuti treba koristiti vrlo mudro, s obzirom na prirodu online zajednice.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare