To je to što me zanima!

Lady Gaga i Tony Bennett u blagdanskoj kampanji H&M-a

Reklama je nadahnuta 40-ima godinama, a osim Lady Gage i Tonyja okupit će i brojne supermodele. Premijerno će se prikazati 25. studenog na stranici hm.com
Vidi originalni članak

H&M novom je kampanjom pomaknuo granice. Za blagdansku kolekciju angažirao je globalne superzvijezde Tonyja Bennetta i Lady Gagu koji će otpjevati "It Don’t Mean A Thing" (If It Ain’t Got That Swing) s njihovog Br. 1 albuma Cheek To Cheek. Proširena verzija reklame premijerno će se prikazati 25. studenoga na hm.com.

U zabavnoj kampanji H&M je okupio supermodele i zvijezde koje slave duh Božića. Prevladavaju elegantne crvene haljine, topli džemperi i pletivo s blagdanskim motivima. Za muškarce tu su karirani uzorci i zabavni božićni puloveri. dok klince očekuju printevi i puloveri.

- Bili smo nadahnuti sjajem, glamurom i izobiljem razdoblja big bandova 40-ih godina 20. stoljeća - kaže Johan Renck, redatelj reklame. 

Dodao je kako raspoloženje odražava blagdansko slavlje prožeto jakim osjećajem za modu i dozom humora u pozadini. Ozračje je intrigantno, znatiželjno, veselo, odvažno i ispunjeno divljenjem. 

 - Volim osjećaj blagdana u H&M-u ove sezone. Ženske haljine svjetlucaju ili dodaju dašak novoga tradicionalnoj crvenoj boji, muškarci izgledaju praznično u kariranim uzorcima, a djeca u različitim zabavnim printovima - kaže Ann-Sofie Johansson, glavna dizajnerica u H&M-u, iz odjela za razvoj novih proizvoda.

 Tijekom blagdanskog razdoblja H&M prikuplja sredstva za CARE, humanitarnu organizaciju koji radi sa siromašnim ženama i djevojkama u borbi protiv globalnog siromaštva. H&M će prodavati poseban komplet poklon naljepnica u svakoj od prodavaonica. Za svaki prodani komplet zaklada Conscious Foundation donirat će dvostruki iznos prodajne cijene organizaciji CARE.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare