To je to što me zanima!

Ljudi izbjegavaju dućane, pa dućani uvode 3D skeniranje tijela umjesto isprobavanja

Kabine za 3D skeniranje tijela nisu nova stvar, no sada su se neke od robnih kuća samo poigravale idejom i uvele kabine, odosno skeniranje tijela kao dodatnu uslugu, ali sada ova opcija postaje standard
Vidi originalni članak

Kompanija Fit: Match se udružila s vlasnikom američkog trgovačkog centra Brookfield kako bi otvorili prostore - garderobe u kojima ljudi mogu biti skenirani te putem 3D mape tijela pronaći idealne veličine odjeće. Poticaj na suradnju dala je nova situacija s pandemijom i sve manje ljudi u dućanima te strah od isprobavanja. 

Projekt koji omogućuje sken tijela i u roku od jedne minute zaključak što vam se sve nudi u dućanu, bez potrebe za traženjem i kopanjem, udružio se s jednim od najvećih američkih vlasnika trgovačkih centara. Planiraju uvesti kabine diljem SAD-a.

POGLEDAJTE VIDEO: Zašto oprati tek kupljenu odjeću

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Fit: Match se ove jeseni kreće s nekoliko projekata u New Yorku. Las Vegasu, Chicagu i Dallasu.

Cilj je modernizirati pomalo arhaičan način kupovanja, iz današnjeg aspekta te ujedno informacije koje dobiju skeniranjem tijela, ustupiti proizvođačima odjeće, koji će onda lakše doći do krojeva koji odgovaraju kupcima.

Fit: Match je, za testiranje, otvorio pop-up dućan s 3D skeniranjem u Houstonu prošlog studenog.

- Mislili smo da je dosadno ušetati u trgovinu kako biste samo kupovali - komentirala je Patty Hirt, direktorica maloprodajnog odjela Brookfield Propertiesa. - Mnoge će sama kabina zaintrigirati da uđu unutra, a sviđa se posebno mlađim kupcima - .

Dućani već niz godina razmatraju virtualno opremljene prostorije, odnosno garderobe koje skeniraju tijelo. Nekoliko start-up tvrtki, poput izraelskog Sizer-a i platforme za podatke o tijelu 3DLOOK, pružaju mogućnost skeniranja tijela, no nijedan od ovih koncepata još nije uspio postići veću popularnost. Ipak, pandemija bi im mogla dati poticaj.

BIŽUTERIJA ZA PLAŽU 10 slatkih ljetnih ogrlica koje vam neće biti žao nositi u more

Ljudima uglavnom nije ugodno u garderobama, presvlačenje je mnogima problem i neugodno iskustvo. Jedno nedavno istraživanje pokazalo je da je oko 49% milenijskih potrošača reklo da se ne osjeća sigurno pokušavajući odjeću u svlačionicama, čak i nakon što pandemija nestane. A taj je postotak bio znatno viši za baby boomerse, čak 71%, objavio je CNBC.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare