To je to što me zanima!

Ljudi se vraćaju bojama, printu i veselijoj svakodnevnoj odjeći

Nakon ere trenirki, kupci u modnim dućanima ovih su dana u potrazi za cvjetnim printom, a od motiva sve su popularniji i slogani koji šalju pozitivne poruke
Vidi originalni članak

Pozitiva se vraća u modu, a proljeće je inspiriralo većinu ljudi koji sada biraju šarenilo, boje i općenito kreacije koje ih vesele. 

Osim odjeće u boji, trgovci su primijetili i povećan interes za večernjim kreacijama.

POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Uočili smo povratak haljinama za posebne prigode, a traže se i grudnjaci sa žicama. Kako je sve toplije, ljudi sve više izlaze, a odjećom žele pokazati optimizam - komentirala je Marie Ivanoff-Smith, modna direktorica robne kuće Nordstrom, za Reuters.

PANDEMIJSKA KRIZA H&M zaključio tromjesečje s gubitkom zbog koronamjera

Tražen je i atraktivan nakit, s aplikacijama i bojama, koji najavljuje sunčane dane i stil čini razigranim.

ELEGANCIJA ZA PET Ralph Lauren donosi novu etapu elegantnog mornarskog stila

KLASIK U ORMARU Bijela majica: Top komad koji ide uz sve i osvježava styling

Veću potražnju za ovim stilovima primijetili su i trgovci u Neiman Marcusu te Walmartu i Macy'su.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare