Iz modnih 80-tih sjećamo se čipke, tajica, motorističkih jakni i rukavica, sportskih majica koje su više otkrivale, nego pokrivale i korzeta koji su sve držali na mjestu, previše preteškog i prevelikog nakita... A uz taj, po mnogima, nedopustivi stilski “mišung” vezivalo se samo jedno ime, još uvijek nedostižne “Kraljice popa”.
Otkako je prije 30 godina objavljen njezin prvi album, Madonnin stil prošao je mnoge i česte neočekivane transformacije, bolje i lošije, no uvijek jednako upečatljive. Brineta, plavuša, pa opet brineta, duge, kratke pa valovite kose u prvim se godinama karijere zaljubila u J. P. Gaultiera i “ubojite” korzete, a obostrana fascinacija rezultirala je možda najpoznatijim Madonninim odjevnim komadom - sedefastim korzetom sa šiljastim košaricama kojega je francuski “enfant teribble” dizajnirao za njezinu “Blond ambition” turneju iz 1990.
Nasuprot golišavoj modi kojoj je i danas sklona, iako je u kolovozu navršila 55 godina, Madonna je popularizirala seksepilna muška odijela i reinterpretirala stil zlatnog doba Hollywooda. U glamuroznim epizodama krajem 90-tih često je nosila Versace i D&G, a tih godina otkriva i mladog Belgijanca Oliviera Theyskensa. Zatim se okreće istočnjačkom misticizmu...
Nosi sarije, a u video spotu “Nothing Really Matters” pleše u crvenom kimonu, svojeg starog znanaca, Gaultiera. Slijedi još jedan povratak u prošlost - ovog puta u disco 70-te; i početak velikog prijateljstva s Marc Jacobsom... Timeov Zach Conner nakon premijere Evite, za Madonnu je rekao: “Voljeli Madonnu ili ne, ona je magnet za oči” i nije mogao biti više u pravu.