To je to što me zanima!

Modna legenda: Najslavniji logotip na svijetu kreirao je sin vizionara Louisa Vuittona

Louis Vuitton je 1859. pokrenuo vlastiti brend kovčega, no tek 4 godine nakon njegove smrti, sin Georges osmislio je logotip kakav poznajemo danas, kako bi proizvodi dobili vizualni identitet
Vidi originalni članak

Georges Vuitton je 1892. godine od oca naslijedio uhodan biznis luksuzne prtljage za putovanje. No, kako su ga svi kopirali, novi šef  odlučuje kreirati logo.

POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Logo je osmislio od inicijala svog oca te time postao jedan od značajnih autora logotipa i kreator brenda kakvog poznajemo danas.

OUTFIT DANA Crno-bijeli minimalizam uz cool kaput s naglašenim ramenima

Sam logotip je točno onakav kakvim ga poznajemo danas. Naime, Georges je unajmio profesionalne dizajnere za izradu isprepletenih slova L i V u kurzivu.

U to je vrijeme kreiran i četverostrani cvijet koji je i danas prisutan u tradicionalnom monogramu.

STATEMENT KREACIJA Mala it torba: Chloé C kreacija osvojila je početak nove godine

Ovaj dizajn monograma značajno je smanjio količinu lažnih jer ga je, za razliku od danas, bilo teško duplicirati.

Brend je bio u znaku kvalitete, materijala i čvrstoće, a u ono vrijeme kompanija je bila jedna od svjetski najpoznatijih na području torbi za putovanje.

PODIŽE RASPOLOŽENJE Naši dizajneri predlažu party outfite: Sređujemo se za sebe!

Georges je također izumio poseban sistem zaključavanja, što je pojačalo sigurnosnu funkciju njihovih kofera.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • eho_ 04.01.2021.

    Kada se govori o brendu Louis Vuitton, uglavnom polariziraju mišljenja. Ili ih vole ili ih ne podnose, između ne postoji. Pripadam onima koji Louis Vuitton jednostavno vole i uvijek je tako bilo. :)

Komentiraj...
Vidi sve komentare