To je to što me zanima!

Nestlé: Inovacije, prirodni sastojci i sjajni okusi i suradnja sa zajednicom ključ su uspjeha

Održivi razvoj glavna je vodilja kompanije, što se vidi i iz plana da do 2025. godine svu ambalažu bude moguće reciklirati te brojnim projektima u poticanju zdrave prehrane, ističu u Nestlé
Vidi originalni članak

Unatoč poteškoćama koje su se odrazile na gospodarstvo, svjetska prehrambena kompanija lani je ostvarila rast, a u prvom kvartalu ove godine bilježe se još bolji rezultati. I Nestlé u Hrvatskoj ove godine ima bolje rezultate nego u istom razdoblju lani, a ključnu ulogu u tome imale su inovacije, rečeno je na trećem druženju Nestléovih stručnjaka putem YouTube platforme, na kojem se razgovaralo o planovima za održivo poslovanje u Hrvatskoj. 

- Organski rast na globalnoj razini dosegnuo je 7,7 posto, uz stvarni unutarnji rast od 6,4 posto, potaknut poboljšanim digitalnim mogućnostima i brzim inovacijama. Zadovoljni smo snažnim organskim rastom prodaje od 7,9% u Hrvatskoj u prvom tromjesečju i smjeru u kojem kompanija ide – kazao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Dodao je kako su ključnu ulogu u rastu imale inovacije, koje su usredotočene na savršen okus, nutritivna svojstva, ali i dobrobit prema planeti, koja je potrošačima sve važnija. Istaknuo je kako su neke novosti koje su uvedene ove godine sjajno prihvaćene. 

- U Hrvatskoj to jasno vidimo na primjeru Smarties asortimana, koji je sada u pakiranju koje se u potpunosti reciklira – naglasio je Laurentiu-Florin Dimitriu. 

Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe ističe, pak, Maggi Super juhe, s prirodnim sastojcima i inovacijama u ambalaži, koja će pridonijeti smanjenju količine proizvedenog otpada kod krajnjeg potrošača. 

- Svi naši proizvodi prolaze kroz transformaciju kako bi ispunili globalne obaveze prema nultom utjecaju našeg poslovanja na okoliš – naglasila je.

Atana Škalko, izvršna direktorica kategorije pića za tržište Jugoistočne Europe istaknula je segment nescafé asortimana koji dolazi s provjerenih i certificiranih plantaža. Kaže kako će do 2025. godine 100 posto ambalaže Nestlé proizvoda biti moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti, što je u skladu s ambicijama da se do 2050. dostigne nulta razina emisije ugljika. 

- Trenutno je u Hrvatskoj u tijeku kampanja 'Uzgojeno s poštovanjem'’, kojoj je cilj osvijestiti hrvatske potrošače o važnosti korištenja sirovina iz održivih izvora, naglasila je Škalko, istaknuvši iskorak brenda Nescafé 3 u 1 i suradnje s platformom Poslovni FM, na podcastu za bolju budućnost mladih i razgovore o poduzetničkim ambicijama, digitalnim i zelenim vještinama.

Značajni resursi ulažu se u to da Nestlé bude kompanija koja je dio razvoja zemalja u kojima posluje, s fokusom na kvalitetniju prehranu i podršku u odgoju zdravijih generacija, poticanju zapošljivosti mladih i pozitivnom utjecaju na okoliš, kazala je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe.

Navela je primjere sjajne suradnje projekta 'Vrtim Zdravi Film' s novim partnerom, javnozdravstvenim programom Petica – igrom do zdravlja, kojom su u projekt uključeni i učenici nižih razreda osnovnih škola te veliku akciju tijekom koje su školama poslali 2000 sadnica mikrobiljaka, kako bi učenici teorijska znanja stekli i u praksi. U pripremi je i kuharica iz tog projekta. 
 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare