To je to što me zanima!

New age revije: Prada nas poziva u vlastiti virtualni svijet

Prada je među rijetkima i prvima iskustvo virtualne realnosti uvela u dućane, kako bi kupcima pružila poseban doživljaj, no sada se na tu priču nastavlja nova etapa poslovanja, a iskustvo se seli u - naše domove
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Vivienne Westwood pokazala je svoj dom: Naizgled vrlo običan krasi kreativni kaos

Digitalne platforme, kao što su YouTube VR i VEER, uvest će korisnike u svijet Miuccie Prade i njezinog slavnog brenda, a od sadržaja ljudi će upoznati i njihove lokacije u Tokiju, New Yorku i Los Angelesu, kao i art galeriju brenda, Fondazione Prada u Milanu i Veneciji.

Koristeći tehnologiju virtualne stvarnosti, korisnici će također imati priliku detaljnije pogledati kolekciju Prada za proljeće 2020. i otkriti "tajne" projekta Made to Measure, piše WWD.

POGLEDAJTE VIDEO: "Opasni" modni dodaci:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Pokretanje ovog projekta potvrđuje trenutačni fokus branda na inovacije i digitalizaciju. Prada je inače poznata po vizionarskom karakteru, jer što se tiče ne samo dizajna, već i načina poslovanja, nikad nije zapela niti se ne snašla u nekim novim uvjetima.

UKRASA NIKAD PREVIŠE Za vrijeme izolacije porasla kupnja nakita, posebno ogrlica

Među nekoliko inicijativa koje je tvrtka razvila, Prada grupa je u svibnju potpisala partnerstvo s vodećom platformom za upravljanje iskustvom korisnika "Sprinklr", s ciljem jačanja digitalne kulture unutar tvrtke. Sa sjedištem u New Yorku, "Sprinklr" je globalna softverska kompanija s više od 1800 zaposlenih, koji danas surađuju s robnim markama u oko 150-tak zemalja.

Hoće li se revije u fizičkom prostoru i s modelima nastaviti kao prije, vrijeme će pokazati, jer vjerojatno brendovi neće odustati od klasičnih događanja u nekoj mjeri. Ima nešto posebno u gledanju kolekcija uživo, no činjenica je da se na ovaj novi, virtualni način baš svi zainteresirani mogu bolje upoznati s procesima, vizijama i kreacijama brenda. Čak i kad je tako globalni, luksuzni i naizgled nedodirljiv, kao što je Prada.

RETRO TREND Ofucana trenirka više nije za po doma, vraća se - kućna haljina!

Sigurno je da će ove digitalne prakse donekle promijeniti načine poslovanja velikih modnih kuća te modernizirati okvir njihova predstavljanja i prezentiranja u vrlom novom svijetu.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Vivienne Westwood pokazala je svoj dom: Naizgled vrlo običan krasi kreativni kaos

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare