To je to što me zanima!

Otkrili smo: Zašto su ove dame odlučile biti poduzetnice?

Iako je sigurno radno mjesto većini privlačna opcija, sve je više onih koji se žele okušati kao privatni poduzetnici. Da se bez obzira na razne životne i poslovne okolnosti može uspjeti, svakako dokazuju Maja Sacher i Anita Trtinjak koje su hrabro krenule u samostalni posao
Vidi originalni članak

Najčešći razlog za pokretanje vlastitog posla je samostalnost i upravljanje vremenom. Te prednosti je prepoznala i Maja Sacher. Inspirirao ju je poklon iz Italije u kojem su se našla tri delikatesna ulja: lješnjak orah i slatki badem. Ulje od lješnjaka ju se najviše dojmilo pa je poželjela vlastitu proizvodnju i nakon 13 godina rada ostavila posao u veletrgovini. Maja je krenula istraživati i otkrila kako na hrvatskom tržištu nema lješnjakovog ulja, osim za kozmetičke svrhe, a to ulje je iz uvoza. „Obilje kvalitetne sirovine u području u kojem se nalazim navelo me na finalni proizvod.

Kako sam dugogodišnji klijent RBA, financirala. sam investiciju u proizvodni pogon u suradnji sa svojom bankom“, prisjeća se Maja. „Kako bih savladala tehnologiju, savjetovala sam se s proizvođačima bučinog ulja, a i s maslinarima. Jako malo informacija o proizvodnji lješnjakovog ulja dostupno je na internetu, ali imala sam sreću da mi je proizvođač preše koju sam nabavila u Njemačkoj na početku pomagao savjetima praktički svakodnevno, sve dok nisam pronašla idealan 'mod'', opisuje Maja.

 Maja je danas direktorica poduzeća Nowa d.o.o. putem koje u rinfuzi izvozi hranjivo lješnjakovo ulje. Priznala je kako je ponosna na sebe te dodaje: „Ključno je ipak pažljivo izabrati bankare koji će vas razumjeti i pratiti u budućnosti. Jer neće uvijek biti bajno“.

Sličnog naziva poduzeća, ali ipak potpuno drugačije namjene, tvrtka Noona d.o.o. u vlasništvu je poduzetnice Anite Trtinjak.  Ekonomistica iz Zagreba promišljala je koliko je sve prilagodbi trebala napraviti od rođenja djeteta do njegove desete godine i došla na genijalnu ideju - napraviti krevetić koji će se prilagođavati djetetu i povećavati kako ono bude raslo. „Noona je nastala kao posljedica vlastite potrebe za proizvodom i prepoznatog potencijala na tržištu. Za bebu u dolasku, odlučili smo sami napraviti koliievku s mogućnošću proširenja. Tako je nastala naša prva Noona, a nakon istraživanja tržišta, kalkulacija i izrade poslovnog plana, i naš novi poduzetnički pothvat“, objasnila je Anita koja vodi cijeli projekt zajedno sa svojim suprugom.

U međuvremenu se ponuda proširila pa tako sada imaju i posteljinu za dječje krevetiće, deke te druge komplementarne dodatke, a cijeli koncept Noone se temelji na prirodnim i ekološkim materijalima. Anita ističe kako je zadovoljna: „Prednost vođenja vlastitog posla je svakako fleksibilno raspoređivanje radnog vremena i godišnjih odmora, ali zato nosi i veliku odgovornost, a vrlo često i odricanja pogotovo u početnoj fazi uhodavanja posla. RBA banka nas prati od početka i raznim proizvodima te je vrlo otvorena za žene poduzetnice“. 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Blacklist 19.11.2017.

    Žene , majke , kraljice . Hahahahahahaaaaaa

  • Der Kommissarrr 19.11.2017.

    Rijetko koji poduzetnik voli surađivati sa firmama koje vode žene, nepredvidljive su, hirovite, raspoloženje im ovisi o danu ciklusa, jel ih muž naroštiljio i kako im stoje čizme. Hrane se dramom. To je daleko previše varijabli za nas neke kojima je bitno da se posao odradi brzo, kvalitetno i bez puno drame.

  • 16.11.2017.

    sretno im

Komentiraj...
Vidi sve komentare