To je to što me zanima!

Rock chic zavladao u mračnoj kampanji Aleksandra Žarevca

Provokativna kampanja otkrila je novo, drugačije lice mladog dizajnera, a kolekcija za aktualnu sezonu namijenjena je svima onima koji se ne boje eksperimentirati
Vidi originalni članak

Mladi Aleksandar Žarevac novom provokativnom kampanjom za jesen/zimu 2013./14. odmaknuo se od prepoznatljivog stila i krenuo u provokativnom smjeru. Inspiraciju je pronašao u grunge rock tonu i zvukovima Pearl Jama. 

Tri mlada lica Ema Kovač, Stipe Batur i Martino Grgić utjelovili su rock generaciju pred objektivom fotografa Jakova Baričića. Kolekcijom koja odudara od prijašnjih linija prevladavaju ručno pleteni komadi, koža, baršun i vuna, a namijenjeni su hrabrim ženama koje vole rock chic i muškarcima koji se ne boje eksperimentirati s modom. Svi su komadi izrazito nosivi i lako se kombiniraju u svakodnevnim prilikama. 

- Jako sam zadovoljan s kampanjom i s cijelom ekipom. Radi se o vrlo mladim ljudima koji su, kao i ja, na počecima svojih modnih karijera i puni su kreativnosti. Po prvi puta radim s Jakovom i oduševljen sam rezultatom. Kada sam radio kolekciju, zamišljao sam da je prate upravo ovakve fotografije. Kolekciju sam predstavio prošle sezone na Perwoll Fashion.hr-u te sam napravio dvije izmjene u dosadašnjem radu. Jedna je stilska jer sam potpuno okrenuo vlastiti dizajn, a druga je ta što sam po prvi puta odlučio izraditi i predstaviti mušku kolekciju - izjavio je dizajner. 

Novu kolekciju za sezonu proljeće-ljeto 2014. Aleksandar Žarevac predstavit će na Perwoll Fashion.hr-u ovoga petka, 18. listopada u petom paviljonu Zagrebačkog velesajma.  

Pop-art editorijal najavio novu sezonu Perwoll Fashion.hr-a

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare