To je to što me zanima!

Second hand vjenčanice sve su traženije: Održivost i financijska odgovornost i u svijetu glamura

Ekologija i trendovi koji naglašavaju brigu o okolišu uveli su nove smjernice u svijet vjenčanja, pa danas mnoge mladenke diljem svijeta traže haljinu koju je već netko nosio
Vidi originalni članak

Svjetska shopping platforma Lyst’s javlja da je ove godine od ožujka pretraga second hand vjenčanica narasla za 103%. No, dame su u potrazi i za dizajnerskim vintage vjenčanicama i to za 53% više nego u periodu prije ožujka.

Vlasnica online second hand dućana Vinted, Natacha Blanchard, otkriva slične rezultate te ističe kako je sve više vjenčanica na prodaju - kod njih je kroz godinu dana prošlo oko 150.000 haljina za Veliki dan.

Ističe da današnje mladenke vole održivost, a nju upravo postižu kupnjom second hand vjenčanice. Ipak, radi se o haljini koju nosimo samo jednom.

POGLEDAJTE VIDEO: Eko torba za plažu od restlova - autor je Zoran Aragović, vlasnik brenda BiteMyStyle

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Na online adresama dostupne su kreacije koje inače koštaju nam desetke tisuće kuna, primjerice s potpisom Vere Wang. Također, tu je niz elegantnih vintage kreacija bijele ili boje pastela, koje dame mogu nositi i na vlastito vjenčanje.

DOBAR ULOV Dobar ulov u second handu prije deset godina za ovu ženu bila je Balenciagina haljina-vjenčanica

Izuzetno je popularan i online shop s vintage robom Vestiaire Collective, koja trenutno prodaje više od 4.000 vjenčanica brendova poput Paco Rabanne, Pronovias i Dior.

Kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta, ThredUp, objavila je da su u posljednjih desetak godina potrošači uštedjeli oko 2 i pol milijarde kuna na kupnji rabljene odjeće, piše Yahoo.

NA VISOKOJ NOZI Ako vam treba par centimetara visine - platforme su super izbor

No, najveći razlog zašto su second hand haljine postale popularne ima veze s održivošću. Prema Jamesu Reinhartu, suosnivaču i izvršnom direktoru ThredUpa, pandemija je utjecala na 'radikalnu transformaciju u maloprodaji'. 

Godina dana kod kuće utjecala je na promjenu perspektive prema više održivom načinu kupovine i odijevanja.

RESORT KOLEKCIJA Dvojac Badgley Mischka zna što dama nosi u privatnom avionu

ThredUp je objavio izvješće u kojemu stoji da je prošle godine čak 33 milijuna potrošača prvi put kupilo rabljenu odjeću.

Od njih čak 76% planira nastaviti kupovati vintage stvari tijekom sljedećih pet godina.

Idi na 24sata

Komentari 10

  • Popy_1 20.07.2021.

    A koliko se puta udaju nemos ih sasit...pa nose stare

  • 20.07.2021.

    Nikad** pa ni onda

  • ina67 20.07.2021.

    Ovo recimo u Njemačkoj i Engleskoj već postoji dugi niz godina, a da potvrdim ove činjenice svaki dan u 17 sati na VOX-u može se gledati emisija o vjenčanim haljinama

Komentiraj...
Vidi sve komentare