To je to što me zanima!

Tommy Hilfiger: Modni brend uspijeva samo ako je dosljedan

Jedan od najdugovječnijih dizajnera na svjetskoj modnoj sceni zna formulu uspjeha koja je u principu vrlo jednostavna, jer Hilfiger tvrdi da svatko mora naći vlastitu specifičnost i držati se toga
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: J. Galliano: Za online reviju pokazat ću proces stvaranja

- Kad sam krenuo s dizajnom, industrija je bila mnogo drugačija. Gucci je radio nekoliko torbica i remenje, Louis Vuitton prodavao je samo prtljagu. Prada je predstavila nešto modnih dodataka, a i mislim da Armani tada nije ni radio muška odijela, eventualno blejzer. Ralph Lauren tek je počinjao i tražio kontakte. Bilo je to sasvim drugačije tržište, sasvim drugačiji svijet. Sada svako stvara sve, što otežava situaciju na tržištu osim ako, naravno, ne znate što radite - izjavio je Tommy Hilfiger koji je na modnoj sceni već 40 godina, za GQ.

Integritet i vjerodostojnost modnog brenda moguće je zadržati i danas, tvrdi veliki dizajner, a to je ako ste dosljedni u svom stvaranju. Odgovor je po njemu vrlo jednostavan, no to znači da od samih početaka priča mora ostati ista.

No, mnogi žele promjene u procesu samoga kreiranja, a raznoliko tržište i jureći trendovi lako zavedu i same kreativce, stoga oni uvode promjene, rušeći si upravo tu dosljednost koja je neophodna za dugotrajan uspjeh.

VRUĆI TREND Baš je dobra: Majica na jedno rame kao ljetni street style hit

A kad brend mijenja smjer i osnovne karakteristike, utapa se na sceni, gubi u masi njemu sličnih koji vrludaju u dizajnu, konstrukciji i izričaju.

I dok je Hilfiger brend zadržao postojan karakter od samih početaka, ipak se kroz godine mijenjao način poslovanja.

- Na početku sam radio casual sportsku odjeću za mlade Amerikance, a sada smo globalni lifestyle brend koji je privlačan ljudima svih dobnih skupina. Prisutni smo u 100 zemalja, imamo 2.000 trgovina. No, rastemo i dalje, a razlog za to je raznolikost - ističe Hilfiger. 

MODNI GENIJALAC Paul Poiret: Genijalni dizajner koji je izmislio koncept modne revije

Shvatio je da će brend i dalje biti cool i relevantan ako krenu u suradnje, pa tako rade kolekcije s Lewisom Hamiltonom, a kreacije im je potpisala i slavna manekenka Gigi Hadid, a onda i glumica Zendaya.

Za gender fluidity smatra da je izuzetno važan dio današnje modne kulture.

- Ovih dana, ako niste raznoliki i ne poštujete gender fluidity, ne morate ni raditi u svijetu mode. Iako, uvijek smo radili na sličan način, imali smo u kampanjama ljude iz raznih kultura. Uvijek sam vjerovao da ćemo tim pristupom doći do raznolikih kupaca - tumači modni biznismen.

U svijetu mode smatra da je izuzetno važna i - glazba.

SUPER STYLISH Proljetni chic: Kako nositi jednostavne bijele traperice?

- Pop kultura je sve. To je jezik koji razumiju svi, posebno mladi. Danas smo okruženi ljudima koji su relevantni u svijetu pop kulture, kao što su dizajneri, umjetnici, glazbenici, influenceri ili sportaši. Inspirirali su me The Rolling Stones, David Bowie i mnoge britanske rock grupe 70-ih. Mislim da je njihov osjećaj za stil uistinu utjecao na svijet mode. Neki će vam dizajneri reći da oni stvaraju modnu scenu, no stvarno vjerujem da trendovi dolaze s glazbenih pozornica - otkriva dizajner.

Iako je Amerikanac, za londonsku modnu scenu ističe da ga je inspirirala od kad je prvi put došao u Carnaby Street, tijekom 70-ih.

Komentirao je i održivost, tekuću rak ranu svjetske modne scene.

ISKUSNA MANEKENKA Naomi Campbell mobitelom se snimila za naslovnicu časopisa

- Znam da održivost danas igra važnu ulogu u DNK svakog modnog brenda. Mislim da moramo zaštititi prirodu tako da koristimo tkanine koje se mogu reciklirati. Za nas su ovi procesi vrlo važni već neko vrijeme, radimo na novim protokolima kao što je pranje bez vode te koristimo reciklirani traper - otkriva Hilfiger.

Danas se brendovi moraju istaknuti na neki način, izaći iz gomile, nije dovoljno samo imati lijepu odjeću. Treba imati strategiju koja nešto znači, koja je relevantna za društvo, treba učiniti nešto istinski vrijedno za brend.

STATEMENT DODACI Poznate Chanel torbice: Od lanca remena do pleksiglasa

- Smatram da će se već za pet godina brendovi razvijati izvan sistema mode, jer iskustva su vrlo važna. Brend se mora prilagoditi vremenu i evoluirati, biti više od odjeće. Tu vrijedi ona poslovica - prilagodi se ili umri - iskren je dizajner.

Danas modni brendovi sve više šire svoj imidž koji nije isključivo vezan za odjeću, već za iskustvo, stoga slavni autor vjeruje da je razvoj modne marke danas stvar čitavog lifestyle okvira.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: J. Galliano: Za online reviju pokazat ću proces stvaranja

POGLEDAJTE VIDEO Tarik Filipović: #ZAJEDNO24SATA

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare