To je to što me zanima!

Zamke hotela: Dobro kadrirane slike nisu uvijek stvarnost

Promotivni materijali pružit će najbolju moguću sliku onoga što hotelijeri žele predstaviti, no za pravu istinu bolje je provjeriti ocjene bivših gostiju i njihove slike
Vidi originalni članak

Slike hotela na internetu i u katalozima mogu biti vrlo privlačne, no one su nerijetko tako dobro napravljene kako bi prikrile nedostatke i privukle što više ljudi. Prekrasan bazen, bujne palme i zapanjujuće rive mogu mogu biti doista takve, ali i samo pažljivo kadrirane, zumirane ili izrezane slike.

Kvaliteta fotografija i video materijala može varirati ovisno o tehnologiji i opremi koja se koristi za snimanje fotografija. Vješt fotograf može napraviti čudo i prikazati hotel u daleko boljem svjetlu nego što on zapravo je, objašnjavaju turistički stručnjaci.

Snimanje iz određenog kuta česta je tehnika snimanja, a obično se koristi kako bi sakrila neku zgradu koja smeta pri pogledu na bazen ili plažu. Gosti za to obično saznaju tek nakon što pogledaju kroz prozor svoje hotelske sobe. Zato je dobro pri rezervacijama pitati na što soba gleda, a ako gleda na grad ili kvart, upitajte što se nalazi u tom kvartu, jer možete gledati i na obiteljske kuće, ali i na odlagalište otpada.

Nevidljive sitnice

Dodaci hotelsku sobu mogu učiniti vrlo udobnom i raskošnom, poput cvijeća, boce šampanjca ili prijenosnog računala. No rijetko kad će one doista biti u hotelskoj sobi, osim ako posebno naznačite da ih želite. I dodatno platite. 

Zumiranje

Objekt snimljen na ovaj način može na slici izgledati puno veći nego što je to u stvarnosti. To je osobit slučaj kod bazena jer će vam zumiranjem samo pokazati njegov dio, pa ne možete vidjeti koliko je on doista velik. 

Fenomen seksi ljepotica

Ljepotice oko hotelskog bazena rijetka su stvarnost. Ona prava stvarnost najčešće uključuje djecu koja trčkaraju uokolo. 

Ocjene bivših gostiju otkrivaju pravu sliku

Neki hoteli idu u krajnost i koriste fotoshop kako bi svoj prostor pokazali najboljim mogućim. No to ipak nije čest slučaj. Da bi ste pametno izabrali nije se dobro osloniti samo na promotivne materijale, već istražite po internetu i nađite komentare i fotografije bivših gostiju koje će vam dati pravu sliku hotela. Također, nemojte se bojati nazvati hotel nakon što rezervirali sobu da još jednom provjerite svoju rezervaciju. Hotelima je ipak na prvom mjestu njihov interes pa je dobro ono što vidite na stranicama uzeti s rezervom.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare