To je to što me zanima!

Stižu promjene: odzvonilo klasičnim poslovnicama

Virtualni svijet postao je dio naše svakodnevice, ali tradicionalni načini obavljanja poslova i dalje su prisutni. Zapitajte se kad ste zadnji put bili u bankovnoj poslovnici, a koliko ste često na svojoj mobilnoj aplikaciji
Vidi originalni članak

Unatoč činjenici što danas možete plaćati i pratiti sve transakcije pomoću mobilnih aplikacija, za većinu ljudi to i dalje predstavlja nepoznanicu te ostaju vjerni odlasku u poslovnice. Razlog je tomu prvenstveno nedovoljno poznavanje nove tehnologije, ali i nepovjerenje starijih generacija  prema mrežnom načinu rada.

Milenijalci prednjače u digitalnom svijetu, ali su starije generacije financijski pismenije

Istraživanje tvrtke ''Bain&Company'' pokazalo je da, unatoč tome što većina ljudi smatra da su milenijalci informiraniji o modernom načinu života, upravo oni najčešće zovu kontakt-centre  s potrebom da im se objasni kako platiti račun, prebaciti novac ili općenito riješiti  problem vezan uz njihov račun. Taj poražavajući podatak ukazuje na financijsku nepismenost mladih i neznanje o upravljanju novcem. Mladi se korisnici žale i na kompliciranost digitalnih kanala, koji ih često ostave zbunjenima te zbog toga moraju tražiti pomoć sa strane.

Nasuprot tome, osobe iznad 65 godina dvostruko rjeđe zovu kontakt-centre jer imaju znanje  o navedenim pojmovima, ali su manje obrazovani u području tehnologije pa će rijetko posegnuti za mobilnim aplikacijama. No, to ne znači da nisu spremni učiti! U istraživanju su mnogi stariji ispitanici napomenuli da žele naučiti kako koristiti online usluge, ali im to jednostavno nije objašnjeno na pravi način.

Korisnici također sugeriraju kako bi banke imale koristi od kreiranja različitih vodiča kojima bi se promijenile navike potrošača,  primjerice mlade bi trebalo naučiti kako raspolagati novcem te razumijevanju osnovnih financijskih pojmova, dok bi starije generacije učile o tome kako same mogu obaviti neku transakciju ili podići novac na bankomatu, što i dalje mali broj njih radi.

Kako bi se kombinirale potrebe i želje jednih i drugih, kao najbolje se rješenje nude  „poslovnice budućnosti'”.

Što je bankovna poslovnica budućnosti?

Osim podatka da je u 2017. godini Hrvatska bila na samom vrhu zemalja s najbržim mobilnim internetom, o uspješnom tehnološkom razvoju govori i činjenica da je u Zagrebu nedavno otvorena prva digitalna poslovnica. Kad razmišljate o dobroj i kvalitetnoj poslovnici, od nje sigurno očekujete brzinu i lakoću korištenja njezinih usluga. Svi mi ponekad odgađamo odlazak u banku, znajući da ćemo tamo nerijetko i pola sata čekati, prije nego li krenemo prema šalteru.

PROMO Addiko Bank otvorila jedinstvenu digitalnu Express poslovnicu

Zato, vodeći stručnjaci upozoravaju na važnost, ali i nužnost transformacije! Podaci govore kako sve više mlađih klijenata, rođenih između 1980. i 1992. godine, prelazi u drugu banku, čim u trenutnoj ne dobiju uslugu koja zadovoljava njihove potrebe. Upravo tu na snagu stupaju digitalne poslovnice ili „poslovnice budućnosti”, u koje ulazite jer to želite, a ne zato što ste prisiljeni. One banke koje su ovakvu tranziciju već napravile, svjesne su da se moraju prilagoditi klijentima budućnosti, odnosno brzini koju zahtijeva moderan način života.

Također, svjetski trendovi upućuju na to da rast digitalnog bankarstva ne pokazuje nikakve znakove usporavanja. Brzina i sigurnost više nisu samo „dodatne pogodnosti” koje očekujete od svoje banke, sada su to postali standardni zahtjevi. Prva hrvatska poslovnica budućnosti na određen način spaja odlazak u poslovnicu i digitalno bankarstvo. U njoj uvijek imate na raspolaganju djelatnika, koji će vam objasniti kako se određena usluga koristi te pomoći ako vam negdje „zapne”. Prednost je ovakvih poslovnica  u tome što ćete provesti manje vremena čekajući te ćete naučiti kako samostalnije, brže i efikasnije koristiti usluge koje vam vaša banka pruža.

Stoga, ako ste do sada imali poteškoća s korištenjem mobilnih aplikacija ili se ne snalazite u online bankarstvu, vrijeme je da to promijenite.

Idi na 24sata

Komentari 21

  • mestar 21.01.2018.

    Samo glupi ljudi misle da je to dobro za njih.

  • Obitelj je blago 20.01.2018.

    Mobilno bankarstvo se meni cini dosta ne sigurno. Zato to ni ne koristim. Ali recite vi meni kako ocekujete da osobe od 65 godina i vise koriste to?? Moja baka ima 65 godina i jedva je naucila javiti se na mobitel ( i to onaj na tipke) kako da ona koristi mobilno bankarstvo ili te vase napredne tehnologije? Sve vise shvacam da su vremena prije bila pzno bolja. Kad ljudi nisu imali tv, mobitel, internet itd. Tada su komunicirali i iskreno mislim da su bili sposobniji od sve danasnje mladezi zajedno. Jer najlakse je uzeti mobitel u ruke i platiti racun da slucajno jadni ne bi morali cekati red na posti i tome slicno. Recite sta zelite, mozda jesam staromodna, ali bilo bi bolje kad bi ljudi bili bar malo kao prije nekih cca 40-50 god.

  • lola322 19.01.2018.

    Ja ne znam što ljudi imaju protiv tehnologije, ja koristim samoposlužne uređaje gdje god mogu i super su mi, brži, praktičniji, a što se tiče ovih što pričaju da se ljudi udaljavaju od drugih je smiješno, pa uvijek je bilo i bit će ljudi koji su skloni komunicirati sa strancima i onih koji će radije raditi nešto drugo, danas je tu tehnologija, prije su bile knjige i tako. To nema veze s udaljavanjem, udaljavanje je kad ne komuniciraš s bliskim ljudima, a ne strancima.

Komentiraj...
Vidi sve komentare