To je to što me zanima!

24sata uz inicijativu za veću zastupljenost žena u biznisu

Na panel diskusiji posebna gošća bila je Tanya Golesic, predsjednica Uprave modnog branda Jimmy Choo za SAD, Kanadu i Južnu Ameriku
Vidi originalni članak

Inicijativa 30% je dobrovoljna inicijativa već godinu dana zagovara veću zastupljenost žena na upravljačkim pozicijama (od najmanje 30%) kako bi se postigla veća ravnopravnost spolova. Tvrtke koje se priključuju Inicijativi izražavaju spremnost sudjelovati u aktivnostima koje to promiču u poslovnom svijetu. U petak, u Hrvatskoj udruzi poslodavaca u Zagrebu, 16 novih tvrtki pristupilo je inicijativi.

VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

U ime 24sata ovu inicijativu potpisao je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku. Ostale tvrtke koje su se priključile i koje kontinuirano vode računa o jednakosti su A1 Hrvatska , Addiko Bank, Adria Media Zagreb , Deloitte Savjetodavne Usluge , Energia Naturalis , Ernst & Young, Hanza Media , IBM Hrvatska , Lider media , Media servis Global , NOVA TV, N1 te Specijalna bolnica Sv. Katarina. 

Na panel diskusiji posebna gošća bila je Tanya Golesic, predsjednica Uprave modnog branda Jimmy Choo za SAD, Kanadu i Južnu Ameriku. O pružanju jednakih prilika svim zaposlenicima govorila je i Lada Tedeschi Fiorio, koja 1. listopada 2019. preuzima funkciju članice Uprave za poslovni razvoj i strategiju Atlantic Grupe te Joe Bašić, predsjednik Uprave tvrtke MPG Southeast. 

- U Hrvatskoj živi oko četiri milijuna stanovnika, ali ova zemlja može se pohvaliti poznatim glumcima, odličnim glazbenicima i najboljim nogometašima. Hrvatska je broj jedan u svijetu - našalila se Golesic na početku diskusije. Iako je danas na hvalevrijednoj poziciji, Golesic ističe kako put do vrha nije bio lagan. 

- Svoju sam karijeru započela kao računovođa, a zahvaljujući upornosti i trudu popela sam se na sam vrh kompanije. Put do tamo nije bio bezbolan, muškarci su u to vrijeme bili na rukovodećim pozicijama. Uvijek ću biti zahvalna predsjedniku kompanije koji mi je pomogao da upoznam mnogo ljudi i omogućio da prisustvujem svim sastancima kako bih vidjela kako poslovni svijet funkcionira - prisjetila se. Odrasla je u Kanadi, ali zbog karijere svoju adresu zamijenila je njujorškom. Sa samo 22 godine znala je kako će jednog dana biti CEO. Kako kaže, kada si mlad misliš da možeš postati bilo tko, a s godinama gubiš vjeru u sebe. 

- Moji roditelji došli su iz Zagreba u Kanadu, ali su mi ''usadili'' tu hrvatsku marljivost. Ljudima u poslu najbitnije su radne navike - rekla je Golesic, a na pitanje tko više ulaže u jednake prilike žena i muškaraca, Amerika ili Hrvatska, odgovorila je bez razmišljanja: 

- Hrvatska je korak ispred Amerike. Mi nikada nismo imali žensku predsjednicu - kaže.  

- Mislim da je Hrvatska najljepša žena na svijetu. Nažalost, Hrvati znaju za Ameriku, ali većina Amerikanaca ne zna za Hrvatsku. Kada se turizam razvije do kraja mislim da Hrvatska može postati luksuzna destinacija. Voljela bih jednog dana otvoriti trgovinu u ovoj zemlji, ali da bih to ostvarila potrebni su potrošači. Naposljetku, ovo je ''samo'' biznis - zaključila je. 

POGLEDAJTE VIDEO: 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata