To je to što me zanima!

Bio je brži nego što su mislili: Tražili avion na krivom mjestu

Multinacionalna potraga za malezijskim zrakoplovom MH370 koji je nestao 8. ožujka preselila se 1100 kilometara sjeverno zbog novih izračuna brzine Boeinga
Vidi originalni članak

Dobili smo nove podatke iz Boeingova sjedišta u Seattleu. Prema njima, nestali zrakoplov letio je brže nego što se mislilo, trošio više goriva i srušio se 1100 kilometara prije regije koju smo dosad pretraživali, rekao je u petak šef australske potrage John Young.

Novo područje Indijskog oceana, za koje se smatra da je grob Boeinga 777 Malaysian Airlinesa s 239 putnika i članova posade, pliće je i puno bliže australskoj obali pa će zrakoplovi moći dulje pretraživati prije povratka u bazu. U to područje poslani su svi istraživački brodovi i letjelice, a čak pet zrakoplova prijavilo je predmete za koje se sumnja da imaju veze s nesrećom. 

U subotu će se znati je li riječ o dijelovima nestalog aviona

Kineski brodovi su odmah krenuli u tom smjeru i u subotu bi trebali utvrditi je li riječ o dijelovima zrakoplova. Budu li rezultati pozitivni, na lokaciju će stići američka ekipa s podmorničkom opremom.

Prvo će brodom vući sondu i osluškivati dno i signale iz crne kutije. Nađu li ih, na 4000 metara dubine poslat će bespilotnu podmornicu koja je 2011. izvukla dijelove Air Franceova Airbusa.

Nova teorija o požaru

Dvadeset dana nakon nestanka zrakoplova pojavila se i nova teorija o požaru. Tvrtka Stewarts Law, specijalizirana za avionske nesreće, skrenula je pozornost istražiteljima na slučaj Boeinga 777 EgyptAira, koji se 2011. godine zapalio na pisti u Kairu.

- Prije polijetanja buknuo je strašan požar u pilotskoj kabini, pojačan kisikom iz maski za pilote. Vatra je spržila kokpit i napravila rupu u trupu kraj pilotskih sjedala. Nitko nije bio ozlijeđen, no na 11.000 metara visine to je moglo izazvati brzu dekompresiju i nesvjesticu posade - tvrdi Stewarts Law.

To potkrepljuje teoriju pilota Chrisa Goodfellowa, koji tvrdi da se pilot Zaharie Ahmad Shah pokušao vratiti na najbližu pistu, no nije stigao. Zrakoplov je nastavio letjeti bez kisika dok se nije srušio u Indijskom oceanu. Nakon incidenta u Kairu američke kompanije zamijenile su sporni dio. Ne zna se je li Malaysian Airlines također odradio popravak koji stoji samo 15.000 kuna...

Idi na 24sata

Komentari 64

  • bubamara2103 29.03.2014.

    Meni je više neugodno čitati ove sve nebuloznije teorije...

  • barbaboro 29.03.2014.

    Kada se desi avionska nesreća, ljudima koji su bili u avionu, naravno, više ništa ne može pomoći, njima, i njihovoj rodbini, više nije važno koji je bio uzrok nesreće. Ali, to je vrlo bitno ispitati, jer svako novo iskustvo, i saznanje o aktualnoj nesreći (kao što je ova, npr.) pomaže da idući avionski letovi budu sigurniji. Nažalost.... nečija tragedija uvijek je dobro iskustvo da se slična ne idući put, na nekom idućem letu. Upravo je zbog detaljnih proučavanja svake avionske nesreće avio-promet postao prilično siguran. Bila je na National Geographic-u izvrsna serija ''Istrage zrakoplovnih nesreća''. Upravo je nevjerojatno zbog kojih su sve gluposti, i sitnih, banalnih propusta, ginuli desetci, i stotine ljudi, u avionskim nesrećama, a gotovo uvijek je to bio ljudski faktor - nepažnja, previd, propust, nebriga...., a gotovo nikada tehnički uzrok.

  • SWEET CHILD 28.03.2014.

    Kako god okreneš nadam se da će ih čim prije naći jer obitelji poginulih imaju pravo na istinu!

Komentiraj...
Vidi sve komentare