To je to što me zanima!

Bulj upozorava na autobuse i tražio da se ograniči starost

U Sinju su u četiri mjeseca izgorjela četiri autobusa u kojima se voze učenici, u Hrvatskoj njih dest, a samo spretnošću vozača djeca su izvučena iz njih, rekao je Miro Bulj u Saboru
Vidi originalni članak

Saborski zastupnik Miro Bulj (Most NL ) pozvao je u petak ministra prometa Olega Butkovića da pripadajućim pravilnikom ograniči starost autobusa kojima se prevoze učenici i tako im zajamči sigurnost. 

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Ako se ograničila starost taxi vozila, može i autobusa, rekao je Bulj na konferenciji za novinare na kojoj je opetovao da se učenici prevoze autobusima starim i 30-ak godina zbog čega se često kvare.

U Sinju su u četiri mjeseca izgorjela četiri autobusa u kojima se voze učenici, u Hrvatskoj njih dest, a samo spretnošću vozača djeca su izvučena iz njih, rekao je Bulj koji je, nezadovoljan reakcijama nadležnih institucija na njegova upozorenja, spreman s roditeljima poduzeti i građanske akcije. 

Roditelji me svakodnevno zovu, roditelji će krenuti u građanske akcije, poručio je zastupnik. 

Kaže da je prije tri mjeseca pozvao nadležnu inspekciju da obavi nadzor, da je to učinjeno, ali da pomaka nema, autobusi i dalje gore.

Kaže i kako država i lokalna samouprava uredno subvencioniraju prijevoz, ali se učenici i dalje voze u starim i nesigurnim autobusima. 

Bulj je vrlo šturo komentirao pisanje medija da Miroslav Škoro, kojeg je Most NL podržavao na predsjedničkim izborima, uvjetuje zajednički nastup na parlamentranim izborima, odreknućem naziva svojih stranaka i potpisivanjem bjanko-zadužnice. 

Od mene nitko ništa nije tražio, očekujem da Most radi što treba raditi, odgovorio je Bulj novinarima, pa poručio  da osobno "nikome neće ništa potpisivati", da ga zanima samo mijenjanje Hrvatske na bolje. 

Idi na 24sata

Komentari 11

  • 25.01.2020.

    Problem je u korupciji u stanicama tehnickih pregleda

  • POTPEC 24.01.2020.

    Starost vozila nije nikakav problem. Problem je njegovo održavanje. Današnje auto kompanije nemaju svoje servise da nakon svake vožnje autobus uđe u garažu i sve se provjeri. A i sami tehnički pregledi se rade ovršno i po vezi.

  • cvat 24.01.2020.

    moj BULJ baš si ? nije isto mercedes star 10 godina i košta 600.000 e i neki koji košta 150.000e i star 10 godina jedino je pravedno tehnićka ispravnost što si si umislio u kojoj zemlji živiš. U Amrici,Engleskoj,francuskoj i.... voze po 50 godina stare reparirane i tehničko ispravne autobuse ti jedanput godišnje se viziš autobusom i odma udobnost saborskog zastupnika .Apeliram na ovu sirotinju da kupi novi autobus za tebe i takve fine guzice jer ste svijim radom zaslužili

Komentiraj...
Vidi sve komentare