To je to što me zanima!

Cappeli: Ova je godina kulture i turizma Hrvatske i Kine...

Kinesko tržište nam je iznimno važno, jer je riječ o turistima koji nisu motivirani odmorišnim turizmom, već kulturnom ponudom, gastro i ostalim specijalnim oblicima turizma, istaknuo je ministar
Vidi originalni članak

U sklopu obilježavanja 2019. kao godine kulture i turizma Hrvatske i Kine provodit će se razne zajedničke aktivnosti i u Hrvatskoj i u Kini u promociji dviju država, uspostavljanju jačih kulturnih i prometnih veza, razmjeni iskustava iz posebnih oblika turizma te mogućnostima investicija, najavljuje ministar turizma Gari Cappelli.

Dio tih aktivnosti i suradnje s kineskim kolegama ministar Cappelli sa suradnicima dogovorio je prošlog tjedna u sklopu posjeta visoke kineske delegacije Hrvatskoj, pri čemu ističe potpisivanja Memoranduma o suradnji na području posebnih oblika turizma, kojemu je prethodio sastanak s kineskim ministrom kulture i turizma Luom Shugangom.

Obostrano prepoznati potencijali suradnje i turističkih porasta

- To je bio njegov drugi posjet u kratkom vremenu. Prošle je godine u rujnu boravio u Dubrovniku na konferenciji Kina +16 za područje turizma kojoj smo bili domaćini. I ovoga smo puta potvrdili dobru suradnju, a ministar Shugang nas je pozvao na jesen u Kinu da budemo posebni gosti njihova međunarodnog sajma turizma na kojemu sudjeluje 100 zemalja,  iznosi za Hinu ministar Cappelli.

SVI PREMIJERI SUMMITA 16+1 Policajci, milijarderi, imitatori, karataši, ali su i šefovi država

Potpisivanje Memoranduma o suradnji na području posebnih oblika turizma ocjenjuje jasnim iskazom interesa te znakom da i Kina i Hrvatska prepoznaju potencijale suradnje, što je temelj za buduće konkretne aktivnosti.

Neke su aktivnosti već pripremljene i dogovorene u sklopu obilježavanja godine kulture i turizma Hrvatske i Kine, a uz to se često spominje i interes kineskih ulagača u zdravstveni segment.

- Kinesko tržište nam je iznimno važno, jer je riječ o turistima koji nisu motivirani odmorišnim turizmom, već kulturnom ponudom, gastro i ostalim specijalnim oblicima turizma. U 2018. ih je došlo 234,1 tisuća i ostvarili su 344 tisuće noćenja, što je porast od 46 posto u odnosu na 2017., a pozitivni trendovi s toga su tržišta planirani i očekuju se i ove godine - poručuje Cappelli.

U planu zajedničke radionice i projekti

Uz Ministarstvo turizma u pripremi i provedbi turističkih aktivnosti za obilježavanje hrvatsko-kineske godine kulture i turizma sudjeluju i Hrvatska turistička zajednica (Glavni ured), turističke zajednice gradova Zagreba i Dubrovnika te Varaždinske županije, kao i Osječko-baranjska, Varaždinska i Vukovarsko-srijemska županija te Sveučilište Libertas i 3LHD. 

Među aktivnostima koje su već realizirane, osim potpisivanja Memoranduma o suradnji u području posebnih oblika turizma između Ministarstva turizma RH i Ministarstva kulture i turizma NR Kine, su primjerice nastup 20 umjetnika iz Kine u Varaždinu (u veljači), konferencija The role of China in SE Europe u Zagrebu (u ožujku), te licenciranje 33 kineska državljana putem programa cjeloživotnog obrazovanja za turističke vodiče Grada Zagreba (u siječnju).

PRUGA, KANTRIDA, ULJANIK... Kina radi, a Hrvatska se gradi: Jesu li realna obećanja Vlade?

S druge strane, u Kini su u organizaciji Glavnog ureda HTZ-a održane dvije radionice i dva webinara s po 200 - ak kineskih agenata i touroperatora u Pekingu i Šangaju (u veljači i ožujku), a TZGZ je predstavila turističku ponudu Zagreba u Pekingu (u ožujku).

Do kraja godine u planu su, kako najavljuju iz Ministarstva turizma, studijska putovanja za kineske medije i touroperatore, održavanje radionica, manifestacija i kulturno - turističkih događanja, nastupi na turističkim sajmovima i drugo, a krajem godine i sudjelovanje na svečanosti zatvaranja tog projekta - godine u Kini.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • hadred18 15.04.2019.

    Jesu li naši vrli političari svjesni da ako nam propadne i turizam da neće nitko moći plaćati njihove guzice.

  • ŠtangaŽelezni 15.04.2019.

    Kinesko tržište nam je iznimno važno? Kaj to mi moremo prodat kinezima pa jbt pri nama u trgovinama imaš za kupit i kineski grah, čak i luk češnjak.. kaj bumo mi to njima prodali (osim političke magle kaj nam naši politikusi serviraju) svašta aj bok

  • VOLBEAT 15.04.2019.

    Jadna je zemlja kojoj je turizam glavna i bojim se jedina grana privrede...20% BDP-a ??? Užas jedan..

Komentiraj...
Vidi sve komentare