Domaći avioprijevoznik Croatia Airlines izvijestila je kako su uveli dodatne telefonske linije preko kojih putnici, koji već imaju kupljene karte za tuzemne i inozemne letove, mogu riješiti svoja prava.
- U ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove. Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555 i 072 – 500 505, otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava - stoji u njihovu priopćenju. Također, naveli su kako su mobilizirani i angažirali dodatne zaposlenike na poslovima prodaje i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke.
- Zbog velikog broja telefonskih poziva, a s ciljem što veće operativne učinkovitosti, kompanija je u aktualnoj situaciji prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata. Svi ostali korisnici usluga mole se za razumijevanje i strpljenje, a pritom treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa - navode u priopćenju. Posebno napominju da se putnici moraju javiti prije planiranog putovanja.
- To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije. Croatia Airlines, kao društveno odgovorna kompanija, u znak dobre volje prema svojim putnicima i u ovim izvanrednim okolnostima uzrokovanim višom silom, donijela je prilagođena pravila koja se transparentno i ažurno objavljuju na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr. - stoji u njihovoj objavi.