To je to što me zanima!

Dan prije nesreće nije radio nagibni mehanizam vlaka?

Problem se nekoliko puta ponavljao, a otklonjen je kada je sustav restartiran. Večernji piše kako ima dokument u kojem je ovaj podatak naveden
Vidi originalni članak

Dan prije željezničke nesreć u Rudinama, kada je poginulo šest putnika, strojovođa je na putu prema Zagrebu u vlaku imao problema s nagibnim mehanizmom. Problem se nekoliko puta ponavljao, a otklonjen je kada je sustav restartiran. Večernji list piše kako posjeduje dokument u kojem je ovaj podatak naveden. Navode također kako neispravnost vlaka ne mijenja činjenicu da je pruga bila tretirana neprikladnim sredstvom zbog kojeg vlak nije mogao kočiti. Nagibni vlak je istog dana kad su se javili kvarovi, poslan na testiranje prugom do Bjelovara i nikakve smetnje se nisu javljale. Drugo jutro  je bio na putu prema Splitu te je tada izletio s pruge. Rezultati službene istrage povjerenstva HŽ-a nije još stigao ni Državnom odvjetništvu, ni splitskom sudu. Navodno je bilo ometanja i u istrazi. Jedan od članova povjerenstva, ne želi staviti svoj potpis ni na kakav zaključak o istrazi dok se ne razriješe bitne stvari poput pitanja o protukliznom uređaju. Do sada se nije saznalo je li on radio i je li vlak izbacio na tračnice pijesak koji bi smanjio trenje.

Idi na 24sata

Komentari 18

  • stara50 01.10.2009.

    ma dajt ljudi. pa svi smo vidjeli onaj drugi vlak koji nije mjogao stai. sad će na kraju biti kriv mehaničar a vodstvo hž-ea. užas

  • Pici 01.10.2009.

    @tomash ja ne znam tko je odgovoran, ali bilo bi normalo da se strojovođa jednom pojavio u javnosti, a sve je završilo njegovim \"gubljenjem\" pamćenja. Najmanje što je mogao napravit je javno izrazit sućut obiteljima poginulih.

  • drugarica Jovanka 01.10.2009.

    To mora riješiti Stipe.

Komentiraj...
Vidi sve komentare