Vrlo je važno da hrvatska strana podnese službeni zahtjev. Očekujemo da to učini potkraj 2015. ili početkom 2016., dakle, u ne tako dalekoj budućnosti. Kad se taj službeni zahtjev primi, trebamo tijekom tri mjeseca donijeti odluku, znači relativno brzo. To što se sada govori, preuranjeno je. Za nas je to samo hrvatsko stajalište, ali vrlo je jasno da iz perspektive EK odluka još nije donesena, rekao je Jakub Adamowicz, glasnogovornik Europske komisije. Tako je komentirao najave iz Hrvatske vlade da će se, kako vjeruju, most sufinancirati europskim fondovima, i to u iznosu do 85 posto troškova.
Vlada je podsjetimo, u srijedu rekla da će se Pelješki most graditi brzo.
- Razmatrano je nekoliko rješenja povezivanja juga Hrvatske: Pelješki most, neumski koridor, povezivanje podzemnim tunelom, trajektno povezivanje. Istovremeno Hrvatske ceste su krenule s preprojektiranjem (ispravci projekta koji je rađen u prošloj vladi, a bio je preskup) Pelješkog mosta da bude u realnim tehničkim i financijskim okvirima. Kad je studija izvodljivosti pokazala da je Pelješki most pogodan, izdrživ, krećemo u proceduru sufinanciranja. Mi želimo da to bude maksimalno - rekao je ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić u srijedu na predstavljanju projekta prometnog povezivanja juga Hrvatske dodavši da je to dosada značilo 85 posto. Iz Vlade su rekli i da će početak natječaja za gradnju mosta biti u zadnjem kvartalu godine.
Vlada: Naravno da projekt još nije prijavljen
U međuvremenu Vlada se oglasila i na Twitteru.
- Naravno da projekt još nije prijavljen. Studija izvodljivosti je tek sad pokazala da je most najbolje rješenje, napisala je Vlada i dodala: 'Također, činjenicom da je projekt dobio ocjenu višu od 5 ispunjen je jedan od prvih uvjeta za sufinanciranje iz EU.'