Do kraja godine počet će gradnja dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika, koji bi već od 1. srpnja 2013. trebali prevoziti ljude preko Neuma. U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku su razgovori o realizaciji projekta bez državnih jamstava. Tako bi se dao posao hrvatskim brodogradilištima i obnovila flota Jadrolinije. O svemu tome razgovaralo se prošlog tjedna u Rijeci u vrijeme posjete ministra Siniše Hajdaša Dončića, piše Novi list.
Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. Svi ti brodovi rasporedit će se i na druge trajektne linije ovisno o potrebama. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju. Kreditnu liniju trebalo bi osigurati pulsko brodogradilište Tehnomont, a trajekte bi mogli graditi Brodosplit, 3. maj i Kraljevica.
Razmatra se i izgradnja trajektnog pristaništa, a najizglednije je da će ono biti kod temeljnih stupova Pelješkog mosta. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi (10 minuta), koja bi garantirala najmanju cijenu karte za trajekt i najmanje troškove održavanja linije.