To je to što me zanima!

Gradit će trajekte koji će preko Neuma ploviti do Dubrovnika

Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između sedam i osam milijuna eura. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju
Vidi originalni članak

Do kraja godine počet će gradnja dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika, koji bi već od 1. srpnja 2013. trebali prevoziti ljude preko Neuma. U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku su razgovori o realizaciji projekta bez državnih jamstava. Tako bi se dao posao hrvatskim brodogradilištima i obnovila flota Jadrolinije. O svemu tome razgovaralo se prošlog tjedna u Rijeci u vrijeme posjete ministra Siniše Hajdaša Dončića, piše Novi list.

Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. Svi ti brodovi rasporedit će se i na druge trajektne linije ovisno o potrebama. Bit će to najveći ikada izgrađeni trajekti za Jadroliniju. Kreditnu liniju trebalo bi osigurati pulsko brodogradilište Tehnomont, a trajekte bi mogli graditi Brodosplit, 3. maj i Kraljevica.

Razmatra se i izgradnja trajektnog pristaništa, a najizglednije je da će ono biti kod temeljnih stupova Pelješkog mosta. Riječ je o najkraćoj prometnoj vezi (10 minuta), koja bi garantirala najmanju cijenu karte za trajekt i najmanje troškove održavanja linije.

Idi na 24sata

Komentari 35

  • DENISON 06.06.2012.

    Bolje da se sagradi most , manje bi se novca potrosilo sigurno ali eto oni su na vlasti , valjda znaju za posljedice

  • rođo rođin1 05.06.2012.

    majke ti bogove kome ovi bacaju prašinu u oči,ma koga vi farbata.odkufda sad ispadoše traekti jeftiniji i bolja opcije od mosta?bože moj dragi pa imal u ovoj našoj državi pametna i racionalna čovjeka???

  • zapeljeskimost 05.06.2012.

    U vijesti doslovno stoji: »Do kraja godine počet će gradnja dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika, koji bi već od 1. srpnja 2013. trebali prevoziti ljude preko Neuma. U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku su razgovori o realizaciji projekta bez državnih jamstava. … Prvo je u planu gradnja dva broda, a nakon toga još dva. Svaki je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura.« Tko ovdje ne govori istinu? »Do kraja godine (2012., primjedba moja) počet će gradnja dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika, koji bi već od 1. srpnja 2013. trebali prevoziti ljude preko Neuma« I trajekti će biti gotovi u nekoliko mjeseci odnosno u najviše pola godine? Kaže naš narod: »Ili laže koza ili laže rog«. Međutim, hrvatski juga traži izgradnju Pelješkoga mosta. Vlada pak dostaje gluha. U nadi da ćete se zajedno sa svojim prijateljima i znancima pridružiti opravdanim zahtjevnima hrvatskoga juga očekujemo Vaš potpis na zahtjeva iza izgradnju Pelješkoga mosta na www.zapeljeskimost.net Čekamo Vas. Pridružite nam se!

Komentiraj...
Vidi sve komentare