Izmjena trase dionice autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik od Ravče do Ploča stajala je porezne obveznike dodatnih 529 milijuna kuna. Večernji list posjeduje ugovor o gradnji te dionice autoceste iz 2005. godine s potpisom tadašnjega predsjednika HAC-ove uprave Marija Crnjaka te osmero izvođača radova. Dionica od 19,4 km, vrijedna milijardu i 749 milijuna kuna, trebala je ići od Ravče do Stoševice s izlazom na državnu cestu. Promijenili su trasu iste godine i produljili je za 2,1 km. HAC nije poništio stari ugovor iako se radilo o novom projektu. Umjesto novog natječaja, napravili su aneks ugovora za projekt od kojega se odustalo. Nova trasa razlikuje se od stare zbog novih objekata koji nemaju veze s ugovorenom trasom. Dopunski ugovor, vrijedan 529 milijuna s porezom, potpisao je bivši predsjednik uprave HAC-a Jurica Prskalo, s osmero istih izvođača. Nikola Blagaić, jedan od bivših članova Nadzornog odbora HAC-a, nije znao objasniti zašto se stari ugovor nije poništio. U javnost je procurila informacija kako je dionica 'Dalmatine' od Ravče do Vrgorca pod povećalom USKOK-a jer nemaju valjanu građevinsku dozvolu. Cjelokupna vrijednost dionice autoceste od Ravče do Ploča je 2,2 milijarde kuna bez PDV-a. Krajnji rok dovršetka radova trebao je biti 30. prosinca 2009., a među izvođačima su bili Hidroelektra, Konstruktor, Viadukt, Cesta Varaždin, Zagorje tehnobeton i Strabag.