To je to što me zanima!

Hajdaš Dončić: Zadovoljni smo ponudama za autoceste

Naglašava da će u odabiru koncesionara presuditi visina ponude te poručio da iznos od 2,5 milijardi eura koji spominju mediji nema veze s konačnom ponudom
Vidi originalni članak

Dva dana nakon što su stigle tri neobvezujuće ponude za monetizaciju autocesta ministar Siniša Hajdaš Dončić u razgovoru za Dnevnik HTV-a izjavio je da je zadovoljan jer su ponude, kako je rekao, konkurentne. 

Zadovoljan sam, inicijalne ponude su konkurentne, što znači da omogućuju pregovaranja o istima o visini cijene i vremenu trajanja koncesije. Ne mogu govoriti o iznosu koncesije, ali postoji jedan selekcijski iznos gdje su potencijalni ponuditelji morali dokazati da raspolažu sa početnim iznosom s vrlo čvrstim garancijama kako bi oni mogli ući u drugi krug. Taj iznos nema veze s konačnom ponudom. Ova ponuda je samo selekcijska -  naglasio je Hajdaš Dončić.

Naglašava da će u odabiru koncesionara presuditi visina ponude te poručio da iznos od 2,5 milijardi eura koji se spominje u medijima nema veze s konačnom ponudom.

- Završna ponuda može biti splet visine ponude i trajanja koncesija, a u konačnici mi ćemo odrediti kolika je visina koncesije. Za završni dio koncesijskog ugovora ponuđači će samo na jednu crtu napisati cijene. Nadam se da ćemo to saznati do ljeta iduće godine - uvjeren je.

Dizanje trošarina i privatizacija HAC ONC-a

Za moguću odluku Ustavnog suda koja može zaustaviti cijeli proces rekao je da je legalist i da će poštovati odluku. No ona će ugroziti hrvatsku poziciju kao zemlje koja je pogodna za strana ulaganja, smatra ministar.

- Ako referendum uspije, a monetizacija propadne to znači da ćemo umjesto 4 milijarde eura vratiti 8 milijardi eura. Moguće je kako će se preispitati dizanje trošarine da se pomogne vraćanje tih kredita, a kompenzacijska mjera bit će privatizacija HAC ONC-a -  kazao je Hajdaš Dončić.

- Trenutačni dug HAC-a je 4,3 milijarde eura bez kamata, a prihodi od cestarina su 1,9 milijardi kuna te prihodi iz trošarina kreću se od 1,4 milijarde kuna pa do današnjih 700 milijuna kuna. Deplasirane su priče da se HAC može refinancirati reorganizacijom tvrtke. Tvrtka je reorganizirana, HAC i ARZ su spojeni u operatera HAC ONC-a koji će morati biti privatiziran ako monetizacija ne uspije -  još jednom je naglasio što nas čeka.


Idi na 24sata

Komentari 61

  • liliana 21.12.2014.

    Zašto autoceste posluju sa minusom,da li su menadžeri zbog toga dobili otkaz?Nama se one ne isplate,a drugima će donosit dobit.Kako to?Tko je tražio odgovornost od menadžera koji neznaju poslovati?

  • DavorMilaković 15.12.2014.

    vi ste zadovoljni provizijom,zašto se neznaju detalji javno

  • poglavica dugi nos 15.12.2014.

    ako dođe do monetizacije autocesta i hajdaša i dončića i milanovića bih stavio na goli otok dok ne istekne koncesija

Komentiraj...
Vidi sve komentare