Obavijesti

News

Komentari 61

Hajdaš Dončić: Zadovoljni smo ponudama za autoceste

Hajdaš Dončić: Zadovoljni smo ponudama za autoceste
1

Naglašava da će u odabiru koncesionara presuditi visina ponude te poručio da iznos od 2,5 milijardi eura koji spominju mediji nema veze s konačnom ponudom

VIDEO

Dva dana nakon što su stigle tri neobvezujuće ponude za monetizaciju autocesta ministar Siniša Hajdaš Dončić u razgovoru za Dnevnik HTV-a izjavio je da je zadovoljan jer su ponude, kako je rekao, konkurentne. 

Zadovoljan sam, inicijalne ponude su konkurentne, što znači da omogućuju pregovaranja o istima o visini cijene i vremenu trajanja koncesije. Ne mogu govoriti o iznosu koncesije, ali postoji jedan selekcijski iznos gdje su potencijalni ponuditelji morali dokazati da raspolažu sa početnim iznosom s vrlo čvrstim garancijama kako bi oni mogli ući u drugi krug. Taj iznos nema veze s konačnom ponudom. Ova ponuda je samo selekcijska -  naglasio je Hajdaš Dončić.

Naglašava da će u odabiru koncesionara presuditi visina ponude te poručio da iznos od 2,5 milijardi eura koji se spominje u medijima nema veze s konačnom ponudom.

- Završna ponuda može biti splet visine ponude i trajanja koncesija, a u konačnici mi ćemo odrediti kolika je visina koncesije. Za završni dio koncesijskog ugovora ponuđači će samo na jednu crtu napisati cijene. Nadam se da ćemo to saznati do ljeta iduće godine - uvjeren je.

Dizanje trošarina i privatizacija HAC ONC-a

Za moguću odluku Ustavnog suda koja može zaustaviti cijeli proces rekao je da je legalist i da će poštovati odluku. No ona će ugroziti hrvatsku poziciju kao zemlje koja je pogodna za strana ulaganja, smatra ministar.

- Ako referendum uspije, a monetizacija propadne to znači da ćemo umjesto 4 milijarde eura vratiti 8 milijardi eura. Moguće je kako će se preispitati dizanje trošarine da se pomogne vraćanje tih kredita, a kompenzacijska mjera bit će privatizacija HAC ONC-a -  kazao je Hajdaš Dončić.

- Trenutačni dug HAC-a je 4,3 milijarde eura bez kamata, a prihodi od cestarina su 1,9 milijardi kuna te prihodi iz trošarina kreću se od 1,4 milijarde kuna pa do današnjih 700 milijuna kuna. Deplasirane su priče da se HAC može refinancirati reorganizacijom tvrtke. Tvrtka je reorganizirana, HAC i ARZ su spojeni u operatera HAC ONC-a koji će morati biti privatiziran ako monetizacija ne uspije -  još jednom je naglasio što nas čeka.


Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 61
VIDEO

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.
FELJTON: ČERNOBIL, 4. DIO

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.

Oni koji su bili izloženi manjim radijacijama umirali su u godinama nakon i to od akutnih bolesti ili od raka. Katastrofom u Černobilu pogođeni su milijuni ljudi koji su osjetili posljedice izloženosti zračenju

Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio
FELJTON: ČERNOBIL, 5. DIO

Spasio tisuće, na kraju se ubio: Uništili snimke koje je ostavio

Valerij Legasov je tvrdio da je vlast tajila greške u dizajnu reaktora, ali i prethodne nesreće u drugim elektranama. Dvije godine nakon černobilske katastrofe se objesio
VIDEO Skupocjenim BMW-om troje mladih sletjelo s ceste u Zagrebu: 'Odletjela je guma'
KAOS U ZAGREBU

VIDEO Skupocjenim BMW-om troje mladih sletjelo s ceste u Zagrebu: 'Odletjela je guma'

ZAGREB - Više mladih sudjelovalo je u lakšoj prometnoj nesreći sa skupocjenim BMW-om M2 oko 18:30 sati na Zagrebačkoj aveniji. Kako javlja naša čitateljica, vozač je nakon nesreće skinuo registrarske oznake na kojima piše 'ZG WANTED', a dodaje i da mu je odletjela desna stražnja guma. "Ugrozio je ostale sudionike u prometu u skupocjenom autu", kaže nam. Iz policije su nam potvrdili kako imaju informacija o nesreći, te kako nema ozlijeđenih osoba nego je nastala materijalna šteta.