To je to što me zanima!

Holding ukida službena vozila: Za 130 auta trošak 5 mil. kuna

Direktori, savjetnici, voditelji iz ureda za odnose s javnošću, voditelji javne nabave..., svi su koristili auto bez ikakva nadzora. Navodno su ih vozili i članovi njihovih obitelji
Vidi originalni članak

Predsjednik uprave Zagrebačkog holdinga Slobodan Ljubičić oduzeo je članovima direkcije i drugim zaposlenicima pravo da koriste službene automobile, i to njih 130. Troškovi privatnog i poslovnog korištenja 130 automobila pojedinačno na mjesečnoj razini tvrtku su stajali 800 do tisuću kuna. To je u četiri godine trošak od najmanje pet milijuna kuna.

Odlukom koja je na snagu stupila u subotu vozila koja su svakodnevno korištena morala su već biti parkirana u garažama tvrtke u Vukovarskoj ulici, javlja Večernji list. Sebe i šest novih članova uprave – Antu Samodola, Zdenka Milasa, Ivana Tolića, Dariju Juricu, Niku Nodilo Lakoš te Danielu Franić, kao i 21 voditelja podružnica te tvrtke poštedio je nove mjere štednje, a svi ostali članovi direkcije i drugi zaposlenici izgubili su pravo koje su koristili pune četiri godine. 

Sada će aute moći voziti uz posebno Ljubičićevo odobrenje. 

Svi automobili bili su 24 sata na dan izvan garaža, a samo je iz direkcije čak 51 osoba koristila tu povlasticu. Među njima, naravno, i članovi bivše uprave Ivo Čović, Vlasta Pavić, Alenka Košiša Čičin-Šain te Tomislav Čulo.  Direktori, savjetnici, voditelji iz ureda za odnose s javnošću, voditelji javne nabave, svi oni mogli su auto koristiti bez ikakva nadzora o prijeđenoj kilometraži jer se o tome nije vodila nikakva evidencija, a osim njih samih, kako doznaje Večernji list, službenim autima koristili su se i članovi njihovih obitelji.

Idi na 24sata

Komentari 48

  • freedom4all 26.08.2013.

    "Navodno su ih vozili i članovi njihovih obitelji"..ja sam zaista zgranut,osupnut čak ,ovom činjenicom...

  • rođo101 26.08.2013.

    neznam zašto bi iko imao pravo na korištenje službenog auta poslije radnog vremen ili općenitio u privatne svrhe.kad si radnik od svoje plaće može priuštit auto i za njega plaćat sve dažbine koje su potrebne,nevidim razloga zašto i neko ko ima 3,4 pa i 5 puta veću plaću od radnika nebi mogao finasirat svoj auto za odlaske i dolaske na posao.

  • jedinamoja 26.08.2013.

    mjere štednje trebaju isto vrijediti kako vrijede i za bivše članove trebali bi i za sadašnje. Ne slažem se što opet ima privilegiranih...

Komentiraj...
Vidi sve komentare