To je to što me zanima!

Hrabri pilot imao je sličan manevar i iznad Švicarske

Pilot Goran Šunduković prizemljio je avion kojem se pokvario stajni trap. Prije desetak godina na većem avionu također mu se pokvario stajni trap
Vidi originalni članak

Goran Šunduković (50), pilot Cessne 310 koju je u petak navečer prisilno spustio na travnati teren Sportsko-poslovne zračne luke Osijek, niti dan poslije nije ostavljao utisak zabrinutog čovjeka. Štoviše, učinjeni manevar, koji je stotine ljudi na pisti ostavio bez daha, smatra tek ispunjavanjem uobičajene procedure propisane za situacije zatajenja prednjeg stajnog trapa.
- Sličnu situaciju sam imao prije desetak godina pilotirajući znatno većim zrakoplovom, DC-9. Letio sam tada za makedonski Avioimpex na liniji Skopje-Zürich. Iznad Švicarske nismo imali također indikaciju izlaska prednjeg stajnog trapa. Kružili smo i kružili dok indikator na kraju, ipak, nije pokazao da je sve u redu i da možemo sigurno sletjeti - priča Šunduković. Prije četiri godine, leteći na jednomotornoj Utvi 66, nekoliko kilometara prije piste Zračne luke Nikola Tesla u Beogradu doživio je da mu u zraku eksplodira motor. Uspio je ostati priseban i pored sela Ugrinovci sletjeti na livadu.
- Kad bih se našalio rekao bih da je u petak navečer bilo lakše sletjeti zrakoplovom nego obraniti se od ogromnog roja obada koji su praktički prekrili Cessnu! Znate, za izvanredne situacije postoji procedura koju morate poštovati. I, u pravilu, poštujete li proceduru nećete imati nikakvih problema - dodaje pilot.
U bogatoj letačkoj karijeri Šunduković se može pohvaliti da je letio za Aviogenex iz Beograda, makedonski Avioimpex te za EgyptAir. U zrakoplovima ima više od 3.200 sati leta. Šunduković, koji ima hrvatsko i makedonsko državljanstvo, ponosno ističe da je upravljao zrakoplovom koji je vozio makedonsko izaslanstvo na potpisivanje NATO-ova Partnerstva za mir, ali i Tošu Proeskog u mlađim danima.
- Vozio sam i Raya Charlesa. Sjećam se da je bio izuzetno nervozan i neugodan, jer smo kasnili pa je propustio sljedeći let. A posebno pamtim upravljanje zrakoplovom Boeing 727 kojim se inače koristio Tito - priča Šunduković. Njegov otac je bio vojni pilot, a i sin mu je kanio krenuti očevim stopama. No, nije prošao na zdravstvenom pregledu. Njegov uspješni manevar u Osijeku je u zračnu luku privukao najveći broj ljudi nakon Papina boravka na tom mjestu. Sve je završilo sretno i spretno. Dan kasnije, Goran Šunduković se mogao pridružiti kopilotu i vlasniku letjelice, Miru Ištokoviću i zajedno s njegovom suprugom Vesnom i sinom Filipom (2,5) otići u Nard nedaleko Valpova na ljuti fiš paprikaš, zbog kojega su, uostalom, i krenuli na let iz Pule.

>>> NAKON DVOSATNE DRAME SPUSTIO AVION NA TRUP

Idi na 24sata

Komentari 2

  • jebalicaica 13.06.2009.

    Baš je sladak.....

  • skolic3 13.06.2009.

    Bravo Šunka,svaka čast.Lijepo mi je bilo letjeti s tobom :))

Komentiraj...
Vidi sve komentare