To je to što me zanima!

HŽ ipak ne otpušta 5000 ljudi, Komadina: Riječ je o lapsusu

Ministar je rekao kako će se točan broj radnika koje čeka otkaz znati tek nakon izrade plana restrukturiranja, uz poštivanje prava zaposlenika i kolektivnih ugovora
Vidi originalni članak

Iako je ponovio kako će biti otkaza u Hrvatskim željeznicama, Zlatko Komadina, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, gostujući u emisiji Hrvatskog radija ipak je ublažio brojku od 5000 otkaza koje je iznio prije nekoliko dana.

Naime, Komadina je rekao kako je riječ o lapsusu. Tvrdi da je govorio o broju ljudi koji rade u tvrtkama HŽ-a koje nisu izravno vezane za njihovu primarnu funkciju, odnosno za prijevoz putnika. 

- Ispričavam se zbog brojke, jer radi se o ljudima koji časno rade svoj posao - kazao je ministar Komadina, a prenosi HRT.

Dodao je kako će se točan broj radnika koje čeka otkaz znati tek nakon što uprave tvrtki kćeri HŽ-a i sindikati naprave plan restrukturiranja. Dakako, uz poštivanje svih prava zaposlenika i kolektivnih ugovora.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • kornjače 16.02.2012.

    Svi vi tu pišete gluposti, svi vi zajedno ste se 3 puta vozili u vlaku, svi vi ne znate da iako je putnički vlak pun putnika, da on vozi sa minusom jer prodajom karata se ne mogu pokriti troškovi prijevoza i radne snage, svi vi ne znate da HŽ uopće ne postoji (U sklopu HŽ Holdinga djeluje nekoliko tvrtki (HŽ Infrastruktura d.o.o., HŽ Vuča vlakova d.o.o, HŽ Putnički prijevoz d.o.o. i HŽ Cargo d.o.o.) kojima su glavne djelatnosti prijevoz putnika i robe u Republici Hrvatskoj., i ne znate da je ova podjela katastrofalna). Znači da bi bilo isplativo treba se okrenuti prvenstveno prijevozu robe(tereta), ne treba zapustiti prijevoz putnika da ne bi netko nešto krivo shvatio, voziti i dalje putnike normalno bez obzira sta je minus jer je to neizbježno samo ga maksimalno smanjiti. Jadno je da „HŽ“ ne prevozi ni 1/5 robe koliko su prevozile 1991g., a broj radnika je praktički ostao isti, znači višak postoji samo to ne želimo priznati i onda je tu normalno da svi novci koje država daje „HŽ“ odu na plače radnicima i da nema za nove lokomotive, nove pruge i ostalo, a svemu tome je država najviše kriva s gradnjom autocesta pa je sav prijevoz prošao na cestu i sad da su naši političari pametni trebali bi zabranit prijevoz cestom da jednostavno dio pređe na željeznicu. Svi znamo koliko je ekološki, prostorno, potrošnji goriva.. želj. isplativija od ceste. Znači da se poveća prijevoz robe dolazilo bi se do veće zarede samog „HŽa“ i imalo bi se čime isplaćivati radnicima plače, a ono sta država daje moglo bi se ulagati u infrastrukturu, ili npr. zašto ne pustit nekog stranog koncesionara? Svako gospodarski jaka zemlja je temeljena na željeznici., mi imamo odličan položaj za to, pametne ljude, školovane i treba im dati šansu, da stručni ljudi riješe to, a ne kojekakvi bezveznjaci

  • nerra_1 15.02.2012.

    ma to je on rekao ono šta zbilja želi... a da ih je viška, je..

  • polo60 15.02.2012.

    zaista se ljudi očito ne snalaze fali im puno rutine što se vidi iz dana u dan očito se nisu dobro pripremili za ono što ih čeka ali da reda mora biti to je neosporno

Komentiraj...
Vidi sve komentare