Inženjer Hrvatski cesta tvrdi da bi most već bio gotov, no Sanader nije htio jednostavan most za Pelješac te se počelo raditi na projektu ovješenog mosta
Vidi originalni članak
Bivši inženjer Hrvatskih cesta Dominik Brigović u svojem tekstu koji je objavio dubrovnik.net tvrdi da je Pelješki most skup jer je bivši premijer Sanader inzistirao na najskupljoj varijanti, piše dubrovniknet.hr.
Tvrdi da bi most već bi gotov, no Sanader nije htio da se kopno i Pelješac povežu jednostavnim mostom te se počelo raditi na projektu ovješenog mosta zbog čega je cijena 'skočila' za 500 milijuna eura. Brigović se usprotivio cijeloj ideji te je, kao inženjer HC-a za Pelješki most, izbačen iz projekta.
Na Pelješcu potrebno probiti tri tunela, zbog čega se most širi na 21 metar. Mijenja se i tehnologija, a zbog inzistiranja na četiri trake most bez prometnica stoji 2,5 milijarde kuna.