To je to što me zanima!

"Istraga će pokazati tko je kriv za nesreću u tunelu Plasina"

Pretpostavljamo da je došlo do pucanja šahta. Ne znam što je korišteno u izgradnji, ali svi materijali su atestirani i na njima se ne štedi, rekao je direktor u HAC-u
Vidi originalni članak

Dvije prometne nesreće su bile u 30 sekundi razlike. Pretpostavka je da je za prvu nesreću kriv poklopac odvodnje. Policijska istraga je u tijeku, a poslije svake veće prometne nesreće HAC osniva povjerenstvo stručnjaka raznih profila koji će proanalizirati snimke i policijske materijale i donijeti sud jesu li sve službe djelovale po propisima, rekao je u nedjelju na konferenciji za novinare Milan Stanković, direktor sektora za održavanje HAC-a. Podsjetimo, u subotu su se sudarila četiri automobila u tunelu Plasina na autocesti A1. U nesreći je teško ozlijeđen dječak (7). 

- Dojava o nesreći je bila u 15.45, a vatrogasci HAC-a su došli nakon tri minute. Nakon njih su stigli policija pa Hitna pomoć. Kod policije je uobičajen postupak da podnesu prekršajnu prijavu, ali istraga će pokazati tko je kriv. Ovu nesreću ne možemo povezati s nesrećom u istom tunelu iz 2004. Svi šahtovi su zamijenjeni odgovarajućima. Šaht je okrugao, promjera 64 cm, težak 250 kilograma. Pretpostavljamo da je došlo do pucanja šahta. Ne znam što je korišteno u izgradnji, ali svi materijali su atestirani i na njima se ne štedi - rekao je Stanković. Rekao je i kako su uobičajeni šahtovi oko 40 kilograma teški i dva centimetra debeli. 

- Ovaj je šest puta teži. Projektant je odredio kakvi će šahtovi biti. Takvi se ugrađuju 20 godina i u EU i drugdje. U ime uprave i HAC-a želimo što brži oporavak unesrećenima, a ostalima želimo sretnu vožnju i neka uz nas povećaju oprez - rekao je Stanković. 

Dodao je i kako je 19.6. bio detaljni pregled svih tunela i šahtova. 

- Četiri puta dnevno se minimalno pregledavaju tuneli, cca. svakih 6 sati. Taj dan se tri puta pregledao. Zna se da je šaht bio ispravan jer je preko njega na taj dan prošlo na desetke tisuća vozila. Vjerojatno je puknuće bilo 20-30 sekundi prije događaja. Unesrećeni su smješteni u bolnicu u Gospić, a ozlijeđeno dijete je kasnije prebačeno u Rijeku. Obitelj smo kontaktirali 30-ak puta, a ukoliko bude mogućnosti šefovi s tog dijela autoceste će ga i posjetiti - rekao je Stanković.

Idi na 24sata

Komentari 50

  • krizbaher 22.07.2013.

    Ne razumijem kako nekim pojedincima nije jasno da jedino vozačica Toyote i Nijemac koji je vozio iza nje nisu krivi za ono što im se dogodilo... Žena je naletjela na neispravan šaht i za to treba odgovarati onaj tko je odgovoran, najvjerojatnije HAC. Nijemac koji se kretao iza nje stao je na vrijeme jer se pridržavao propisa i držao dovoljan razmak između vozila, ali vozačica BMW-a i vozač Passata, čije je dijete nažalost stradalo, krivi su isključivo sami za ono što im se dogodilo jer nisu držali dovoljan razmak između vozila i to je jedini razlog zbog čega nisu stali na vrijeme i izbjegli nesreću. Može se postaviti na glavu tko god želi i tvrditi suprotno, ali činjenica ostaje da su dvoje zadnje navedenih sami krivi za nesreću, jer se ne bi zaustavili da je u pitanju bio bilo kakav drugi razlog, a ne šaht.

  • brodograditelj 22.07.2013.

    material testiran.....gdje? koji registar...zavod je potpisao certifikat...ili je I to po principu bojanja tunela? bit ce pojeo vuk magare! gdje su protokoli o izradi sahta I montazi sahta I pod cijim nadzorom..potpis...jednostavno ako se hoce naci krivca za nemar I ugrozavanje ljudskih zivota!!!!

  • JasonBourne 22.07.2013.

    CINJENICE! 1) Sahta je PUKLA! Dakle netko je KRIV! 2) Kako kazu "sve je bilo testirano"! Znaci BILO JE PROPUSTA! 3) Ljudi su STRADALI! Treba im platiti ODSTETU! Glupo je sada pravdati se i hvatati za neku slamku kao ono... NESRECA SE DOGODILA JER JE SVE BILO UREDU I NITKO NIJE KRIV STO JE TO TAKO ISPALO...nece ici tako vise. Tu je bilo propusta, netko treba za to odgovarati, i steta mora biti nadoknadjena tim ljudima. Kako zdravstvena, tako i materijalna. Nema vise ono...zao nam je...itd... To su gluposti!

Komentiraj...
Vidi sve komentare