To je to što me zanima!

Kaznili ga s 5000 kuna: Kroz Liku je jurio čak 245 na sat!

Nakon što ga je zaustavio policijski presretač 53-godišnji hrvatski državljanin je kažnjen novčanom kaznom i zabranom upravljanja vozilima B kategorije na mjesec dana
Vidi originalni članak

Autocestom kroz Liku, gdje je brzina ograničena na 130 km/h, 53-godišnji vozač u utorak je automobilom projurio 245 km na sat, priopćila je u srijedu ličko-senjska policija.

Nakon što ga je zaustavio policijski presretač 53-godišnji hrvatski državljanin je kažnjen novčanom kaznom i zabranom upravljanja vozilima B kategorije na mjesec dana.

Kako nije riječ o recidivistu, kojima su posljednjim zakonskim izmjenama znatno povećane kazne za učestale prometne prekršaje, vozač je kažnjen s 5000 kuna.

Opasnu brzinu izmjerio je uređaj Traffivision na dijelu autoceste A-1 kod Zira u smjeru Zagreba oko 14.40 sati.

Idi na 24sata

Komentari 195

  • 3 poluvrijeme 16.01.2020.

    forenzika je utvrdila što veći i brži auto to manji pišo

  • tutek! 16.01.2020.

    Istraživanje Njemačkog vijeća za cestovnu sigurnost (DVR) naglašava da je 25 posto veći broj smrtnih slučajeva na dijelovima bez ograničenja brzine nego na onima s ograničenjem brzine. Ili: Porast poginulih na njemačkom Autobahnu - uzrok je prevelika vrzina... itd... Ni jedna logika ne kaže da je jednako sigurno voziti 100 i 250, ali eto, u Njemačkoj imaju dovoljno vozačke kulture da su dopustili taj rizik vožnje velikim brzinama. Rezultat toga je kako po kojoj studiji, 50 do 140 više mrtvih godišnje od 3000 koliko godišnje strada kod njih. To je cijena koju su Nijemci spremni platiti za "slobodu" neograničene vožnje. Kod nas bi da to uvedu mrtve odvozili kamionima...

  • tutek! 16.01.2020.

    Istraživanje Njemačkog vijeća za cestovnu sigurnost (DVR) naglašava da je 25 posto veći broj smrtnih slučajeva na dijelovima bez ograničenja brzine nego na onima s ograničenjem brzine. Ili: Porast poginulih na njemačkom Autobahnu - uzrok je prevelika vrzina... itd... Ni jedna logika ne kaže da je jednako sigurno voziti 100 i 250, ali eto, u Njemačkoj imaju dovoljno vozačke kulture da su dopustili taj rizik vožnje velikim brzinama. Rezultat toga je kako po kojoj studiji, 50 do 140 više mrtvih godišnje od 3000 koliko godišnje strada kod njih. To je cijena koju su Nijemci spremni platiti za "slobodu" neograničene vožnje. Kod nas bi da to uvedu mrtve odvozili kamionima...

Komentiraj...
Vidi sve komentare