Na ulaznoj naplatnoj postaji Lučko djelatnici Hrvatskih autocesta postavili su novu regulaciju prometa koja bi trebala smanjiti gužve pri ulasku na autocestu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Najveća novost pri dolasku na čvor je broj voznih traka kojima se prilazi naplatnoj postaji. Naime, oni koji dolaze od čvora Jankomir, sada mogu u čvor Lučko ući i iz lijeve trake i kada su već u čvoru više ne moraju gledati u retrovizor dolazi li im netko s lijeve strane i čekati da se u čvoru uključe u promet, javlja Jutarnji list.
Pri dolasku na čvor Jadranskom avenijom prije naplate ukinuta je treća traka te se u sam čvor ulazi preko dvije vozne trake.
Nakon ulaska u čvor Lučko prema samoj naplati promet se odvija u četiri umjesto dosadašnje tri prometne trake, s time da je krajnja desna traka namijenjena isključivo za kamione, autobuse i kamp-prikolice.
Četiri vozne trake iscrtane su prije prošlog vikenda i mnogi vozači su primijetili da su nove vozne trake dosta uže od onih standardnih.
Standardna širina vozne trake je 3,75 metara, a u čvoru Lučko tri trake namijenjena za osobne automobile i motore širine su 2,5 metara, dok je krajnje desna traka širine 3 metra. Upravo zbog toga važno je da se vozači kamiona striktno drže krajnje desne trake kako se vozila ne bi zaglavila.
Sve staze imaju ENC
Velika novost je i kako oni koji posjeduju ENC uređaj više se ne moraju prestrojavati krajnje desno kako bi prošli naplatu jer sad sve ulazne staze na autocestu opremljene čitačima ENC-a i ovisno o gužvi otvaraju se dodatne staze za korisnike ENC uređaja.
Tijekom najvećih gužvi može biti otvoreno deset staza za korisnike ENC-a. Jedina razlika će biti u tome što će na krajnja tri desna ulaza moći ući samo vozači s ENC-om dok će na preostalima vozači s ENC uređajem morati malo pričekati ako vozači ispred njih uzimaju karticu.
Kako piše Jutarnji i danas su se većim priljevom vozila krenule otvarati dodatne staze za ENC uređaje te je promet išao bez gužvi i zastoja.